Colorful City

Ik moet wel even wennen aan die langwerpige dozen, al is het wel een perfecte oplossing tegen vonkoverslag.

Ze mogen van mij die 1e blinkercake ook gewoon los verkopen! Net als wel meer cakes die nu in de 30mm boxen zijn verwerkt, die zou ik allemaal wel los op de markt willen zien.

Mij maakt de form helemaal niets uit, al maken ze hem rond. als de uitwerkingen maar hetzelfde zijn gebleven.

Kan niet wachten om deze beauty compleet weg te branden! :droolthum Heb naast deze ook de "On the beat". Ben benieuwd hoe deze zich tot elkaar verhouden.

Komt zo te zien uit een nieuwe fabriek, maar da's gelukkig dan weer de fabriek van de Smash en Garden Party's vorig jaar, dus dat zit wel snor.
Verder denk ik dat de langwerpige dozen beter verkopen.

Ik heb inmiddels een aantal 2017 batch pangu dozen thuis staan, waaronder deze colorful city. Vind de langwerpige dozen voor het vervoer minder praktisch maar ze zijn volgens mij wel veel beter voor het afsteken. Je heb zo in ieder geval nagenoeg geen kans op vonkoverslag. Doos even goed fixeren aan de lange zijden en daarna genieten :D.

Bij mijn doos zaten de cakes trouwens op verkeerde volgorde (CDAB), dus even goed van tevoren checken op volgorde voordat je deze gaat gebruiken.

Ik heb de 2016 versie (vierkante doos). Dus ik maak me geen zorgen over de kwaliteit. Trouwens word deze box niet met kooi geleverd normaal? Bij mij zat er geen kooi om.

Ik heb ook de langwerpige versie en vind dat echt een vooruit gang. Veel makkelijker te vervoeren en te tillen. Hopen dat de kwaliteit hetzelfde is gebleven, maar ik heb er zeker vertrouwen in bij Pangu.

Back
Bovenaan