Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar voor het eerst met oud en nieuw erbij (maat heeft hem besteld).
Maar ben echt benieuwd want op 1 of andere manier kan deze box mij niet overtuigen of warm laten worden van effecten op filmpjes.. maar wie weet in reallife wel..we gaan het meemaken.
Volgend jaar in de freakacties voor een leuke prijs te scoren. Ben blij dat ik deze in januari al heb besteld
Is dit weer niet zo'n geval net zoals de Transbomber? Op films niet echt dat je denkt van WOW! maar in de straat toch enorm vet blijkt te zijn!? Al vind ik m zelf op de filmpjes hier nou niet echt bijzonder ofzo, veel van hetzelfde. Voor mij in ieder geval niet overtuigend genoeg om m te kopen. Maar we gaan het over een aantal dagen zien en horen!![]()
Had vorig jaar de 2016 versie en vond hem mooi, maar ik was niet weg geblazen. Blijkbaar is de 2017 versie (langwerpige doos) dus nog beter ...
Misschien volgend jaar weer meepakken.
Ook deze (ik heb de 2017 versie) had net als de 2017 Breda’s Finest geen ijzeren banden om de kooi. Is dat bij de 2018 versie ook zo? Zou een extra goede reden kunnen zijn om vooral meer Pangu te kopen.
Ook deze (ik heb de 2017 versie) had net als de 2017 Breda’s Finest geen ijzeren banden om de kooi. Is dat bij de 2018 versie ook zo? Zou een extra goede reden kunnen zijn om vooral meer Pangu te kopen.