Colorful City

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3655
Artikelnaam: Colorful City
Bruto Gewicht: 13 kg
Netto Kruitgewicht: 1.950 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: De Colorful City is een compound met 100 shots welke kleur brengt in de straat, en dat kunnen we gebruiken deze donkere dagen! Stap weer even in de zomerse wereld met Caribische sferen, en geniet van dit kleurrijke staaltje vakmanschap van Pangu Fireworks!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs:
Adviesprijs : € 209,00
Folderprijs : € 175,00
Onlineprijs : € 139,00
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

3655_Colorful-City_1.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.
straatfilm:

productiefilm 2020:

Laatst bewerkt door een moderator:
Je weet nu tenminste wat het doet:wink:.. En wat ik zie bevalt me wel! Ik ben gek op multicolor! Alleen nog de prijs en een demo filmpje..

Laatst bewerkt:
Zit ontzettend te twijfelen over deze box, heerlijke kleuren! Als dit dezelfde kwaliteit heeft als de garden party en smash box serie is er niks aan de hand

Hey, eindelijk een NL cake met goeie multicolor dahlias! Hulde!

En toch sta ik niet te springen om m te kopen. Er zit weinig variatie in. En als je als consument 150e aan een 2kg box uitgeeft is een (bijna) single effect weinig variatie voor je geld, ook qua schietrichting. Die laatste is bij alle Pangu boxen gelijke i-shape. Dat doen bv Wolff (bv Exclusive pyro show) en bv Rubro onderhand beter.
Met zo'n single effect zou een box van 2 of 3 cakes, of minder totale kruitinhoud, rendabeler zijn voor de gemiddelde consument. Nu ia dit meer eentje voor in een grote collectie van rijkelui die neer geld te verbranden hebben.
Flauw concurrentie voorbeeld, maar ook al zijn het geen dahlias : een Color Strike is door meer variatie maar ook continu kleur maar met lagere prijs een optie die dan meer voor de hand ligt.
Just mý opinion :D Zeker heel mooie bak hoor en eindelijk echte dahlias, echt top!

Mooie bak inderdaad en goed uitgewerkte dahlia's.
Als ik voor een box in dit segment aan het zoeken was, zou ik persoonlijk kiezen voor de 1.2 spinning tail to multicolor van Mania, die heeft een hoger tempo en gigantische boeketten.

Hey, eindelijk een NL cake met goeie multicolor dahlias! Hulde!

En toch sta ik niet te springen om m te kopen. Er zit weinig variatie in. En als je als consument 150e aan een 2kg box uitgeeft is een (bijna) single effect weinig variatie voor je geld, ook qua schietrichting. Die laatste is bij alle Pangu boxen gelijke i-shape. Dat doen bv Wolff (bv Exclusive pyro show) en bv Rubro onderhand beter.
Met zo'n single effect zou een box van 2 of 3 cakes, of minder totale kruitinhoud, rendabeler zijn voor de gemiddelde consument. Nu ia dit meer eentje voor in een grote collectie van rijkelui die neer geld te verbranden hebben.
Flauw concurrentie voorbeeld, maar ook al zijn het geen dahlias : een Color Strike is door meer variatie maar ook continu kleur maar met lagere prijs een optie die dan meer voor de hand ligt.
Just mý opinion :D Zeker heel mooie bak hoor en eindelijk echte dahlias, echt top!

Klopt helemaal, maar bij een aantal winkels voor 120e te krijgen en soms zelfs nog korting

Ik heb hem als vervanger genomen voor de garden party 2. Ik twijfel nog steeds of ik de juiste keuze heb gemaakt, maar we zullen zien!

Prachtige kleuren. Enorm hoge kwaliteit die Pangu bakken. Gaat allemaal sneller dan op de filmpjes. De klappen bij lancering zijn ook enorm.

Back
Bovenaan