hardstylboy
VWC lid
Mooi kleuren bak mooie prijs ook veel afwisseling goede burst rn spreiding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Twijfel.. kleuren vet maar hoe is de uitwerking? Twijfel nog..Iemand al besteld?
Heb ik dus ook…!Twijfel.. kleuren vet maar hoe is de uitwerking? Twijfel nog..
Iemand dit nog meegekregen? Ik heb niet zulke sociale mediaVan de zomer ga ik weer productie checken, ik zou zeggen volg mijn snapchat/instagram, dan kun je mee oordelen.![]()

Op basis van dit bericht besteld. Ben benieuwd!!Dat is niet het geval. Deze heeft echt prachtig heldere kleuren. Ik stond er van verbaasd. (reallife gezien).
Knallen we hem nog een keer in de aanbieding dan?Deze hebben we ook binnen gehad helaas geen foto van gemaakt maar zag er ook goed uit
@vanderelst, video al beschikbaar?Van de zomer ga ik weer productie checken, ik zou zeggen volg mijn snapchat/instagram, dan kun je mee oordelen.![]()
Kan nog he, mooie foto van deze bak is altijd welkom!Deze hebben we ook binnen gehad helaas geen foto van gemaakt maar zag er ook goed uit

Kan nog he, mooie foto van deze bak is altijd welkom!
Ik heb hem btw besteld! We gaan hem dit jaar gewoon meemaken! @Vuurwerkk023 ben jij er al uit?![]()