Color Thunderking

tristen

VWC lid
Artikelnummer: 4169-1
Artikelnaam: Color Thunderking
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: Singleshot
Effectomschrijving: Singleshot met 8 verschillende effecten. Van ieder effect één. TI Salute, Red & White, Red & Green, Gold Strobe, Green Crack, White Strobe, Crackling en Red Stars.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: Rond de €6,50

68091_422473484466857_1270649989_n.jpg

Met dank aan Katan Vuurwerk, (Foto: Facebook Ronny Vos)!

Laatst bewerkt:
Kijk, een mooi product! Hier word ik vrolijk van. Ik hoop op een waardige vervanger van de Stoere Knallers van Marijn.

Effectomschrijving: Singleshot met 8 verschillende effecten. Van ieder effect één. TI Salute, Red & White, Red & Green, Gold Strobe, Green Crack, White Strobe, Crackling en ??
Red Stars mag er ook bij.

Zou dit dan eindelijk een concurrent zijn voor de Asian Thunders?
Met verschillende soorten effecten, en wie weet wel een goede knal!

Edit: Productinfo toegevoegd: Adviesprijs, nieuw effect.

De Asian Thunder is qua sier flink achteruit gegaan.
4 jaar geleden knalden ze super met daarbij ook nog een echte goede peony voor een singleshot.

Nu zijn het singleshots met goede knal en kleine peony, 4 a 5 stars max.

Ik hoop dat deze singleshots een goede uitwerking van het effect hebben en een goede knal.
Het zijn veel verschillende effecten die we niet vaak in singleshots voor zien komen.
Niet bij de TI Salute 3 vonkjes maar een goed dik rondje.

Ik verwacht voor deze prijs een goed product met een goede uitwerking!

Het is wachten op de eerste filmpjes en/of ervaringen.
Ik hoop dat ze op demo's worden geschoten, zodat we weten wat we kopen.
Zodat we niet de kat in de zak kopen!

Dit kunnen toppertjes worden, ik ben in ieder geval zeer benieuwd wat Katan voor ons heeft gemaakt!

Laatst bewerkt:
Effe wachten nog heb hem zelf getest zag er goed uit zeker de moeite waard om deze mee te nemen

Waren hele gave dingen. Veel verschillende, toch redelijk grote boeketten. Enig nadeel was dat een enkeling niet heel erg hoog kwam. Maar over het algemeen leuke single shots, zeker in de vooravond.

Back
Bovenaan