Huisman Vuurwerk

Scherp!! Meteen maar ff aangepast. Gelukkig valt de schade mee... :)

Heb ik weer, gaat me decemberlot waar mee ik een kans had om een aanzienlijk geld bedrag te winnen!
Hoe gaan we dit oplossen.... Ja ik ga accoord met 10 procent van het max te winnen bedrag, dit mag ook in vuurwerk worden uitgekeerd! Denk dat dit een mooie oplossing is!

Heb ik weer, gaat me decemberlot waar mee ik een kans had om een aanzienlijk geld bedrag te winnen!
Hoe gaan we dit oplossen.... Ja ik ga accoord met 10 procent van het max te winnen bedrag, dit mag ook in vuurwerk worden uitgekeerd! Denk dat dit een mooie oplossing is!

Had jij deze cake al besteld dan?

Er is weer een update geplaatst op de website van Huisman Vuurwerk over de voorbereidingen:

Rommel
Ze zeggen wel eens dat je eerst rommel moet maken voordat het mooi wordt. Nou, dan doen wij dat toch ook?

Zaag klein.jpg

Opgeruimd
Een paar dagen later zag het er alweer een stuk netter en daardoor beter uit:

Opgeruimd 2.jpg

Vullen maar!!
En zie daar, de eerste dummy's op hun plek!

Eerste dummys erin.jpg

Kijk voor meer foto's hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/voorbereidingen-2013

Ah, dat was jij dus! Maar je kent ons inmiddels goed genoeg om te weten dat we dat niet zomaar voorbij laten gaan heh. Dus wordt vervolgd... :wink:

Ken jullie inmiddels zeker goed genoeg, de service die jullie aan de klanten geven ben ik nog niet bij een andere vuurwerk winkel tegen gekomen! Zeker ook met de vervangende artikelen, die ik inplaats van de royal producten heb gekregen! Top!

Komen er as vrijdag nog weer een laatste keer extra aanbiedingen Gizmo?

Helaas, de laatste ronde van de Weekaanbiedingen loopt al een week of 2 waarbij we alle eerdere Weekaanbiedingen waar nog voorraad van is opnieuw erin hebben gezet. Dus wat er nu staat, dat is het!

We zijn de 300 Pagina-Likes op onze Facebook-pagina voorbij en dus is het weer tijd voor een prijsuitreiking. Deze keer is de gelukkige....Mike Opgenoort!! Jij wint een Huisman Vuurwerk Pyro Bag, van harte met jouw prijs! Wil jij ook winnen en heb je onze Facebook-pagina nog niet geliked? Doe dat dan snel want bij 350 Pagina-Likes gaan we weer een Vuurwerkwaardebon t.w.v. EUR 50,00 verloten!! Like onze pagina via http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk

Facebook-actie 300 likes.jpg
Winnaar FB-actie 300 Likes.jpg

leuke actie op faceboek !!!!!!!!!!!!!!!!! :D
helaas niet gewonnen:wink:

Dit jaar hebben mijn buurman en ik ook een bestelling gedaan bij HUISMANVUURWERK.
Ik ben nu al zeer tevreden over hoe wij de bestelling hebben gedaan en alles door HUISMANVUURWERK is afgehandeld.
Het is alleen nog wachten op de Datum voor het afhalen 28-12-2013.

KON DAT VANDAAG MAAR HAHAHAH :frusty:

De Huisman Vuurwerk Freak-actie zit erop voor dit jaar!! Wij willen iedereen bedanken voor jullie enorme enthousiasme en vele bestellingen. Wij gaan onze focus de komende weken leggen op de regionale klant en alles voorbereiden voor het uitleveren van jullie bestellingen. Dat betekent uiteraard niet dat we van de radar verdwijnen, we blijven jullie natuurlijk informeren over onze belevenissen in de komende tijd. In ieder geval graag tot 28, 30 of 31 december a.s.!!

Back
Bovenaan