Color Shooter

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1620
Artikelnaam: Color Shooter
Aantal Schoten: 200
Kruitinhoud: volgt
Effectomschrijving: 20 zilveren, rode, witte, groene, gouden, paarse en blauwe kometen. Gevolgd door een knallende glitterfinale.
20 Shots + ratelband van 200 schoten

Tijdsduur: volgt
Afmetingen: volgt
Verpakkingseenheid: volgt
Richtprijs: €19,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey dit klinkt interessant, tenminste ik bedoel zoiets ken ik eigenlijk niet en is volgens mij helemaal een nieuw concept. Kan me trouwens bij deze niet voor de geest halen wat deze cake voor uitwerking heeft, zeker met die ratelmat erbij... in de lucht of gewoon op de grond vraag ik me af ?

Edit : en Fred was me weer een seconde voor hahaha

Dit is zeker een goed iedee geweest van Beko.
Het is de bedoeling dat eerst de cake af gaat gevolgd door de ratelband.
Ben zeer benieuwd naar het filmpje hier van.

Klinkt erg interessant, een goede zet van beko denk ik. Toch een beetje twee vliegen in één klop voor de doorsnee consument!:)

Inderdaad heel apart dit...ben er sowieso benieuwd naar hoe dit eruit zal komen te zien :D
(en een filmpje is natuurlijk ook niet verkeerd)

Wow. dat is interessant. Nieuwigheden zijn altijd erg leuk. Ben erg benieuwd naar meer info (foto's/video)

Zeer intersesant. Beko heeft altijd orginele ideeën maar deze klinkt wel heel gaaf. Ben benieuwd!

EDIT: Dit zou hem wel eens kunnen zijn. Ik kwam deze tegen op de site van Shogun.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
De officiële foto van de Color Shooter

1620.jpg

Zeer intersesant. Beko heeft altijd orginele ideeën maar deze klinkt wel heel gaaf. Ben benieuwd!

EDIT: Dit zou hem wel eens kunnen zijn. Ik kwam deze tegen op de site van Shogun.

movie

't zit er dik in dat dit 'm is, en dan is het een hartstikke fijn item!

't zit er dik in dat dit 'm is, en dan is het een hartstikke fijn item!

Klopt, maar hou er wel rekening mee dat deze cake naar Nederlandse wetgeving wordt aangepast. Dan kan betekenen dat het tempo lager komt te liggen. Toch zal het een een mooi product worden denk ik. Dit trekt absoluut klanten. Harstikke orgineel. Ik ga dit ajar zeker ook weer voor Beko!

:bye:

Als mijn dealer dit gaat verkopen dan neem ik hem. De combinatie knal, prachtig sier, voor deze prijs. Als je dat afslaat ben je gewoon gek! Zal men dan zeggen:) Echt COOL xD Alleen, ik vraag me af, hoe zal je dit moeten afsteken en is t uberhoud veilig?

Als je de foto bekijkt zie je het lont zitten, hier zul je hem moeten aansteken:wink:
De rest gaat vanzelf, het is niet zo dat je hem twee keer moet aansteken.

En of het veilig is, waarom niet?
Hij is goedgekeurd dus het zal ook wel veilig zijn.

Back
Bovenaan