Color Hypnose 244’s

Zelf niet geschoten, maar wat ik zo lees en zie is dit hem net niet.
Ze hadden beter iets kunnen baseren op de Tsunami box van jaren terug.
Of van de gheisa bad ass box.
Paar 500gr cakes met al1 30mm.

Laatst bewerkt:
Tja en voor die 169 overweeg ik hem eigenlijk best wel om hem weer te kopen. Dit maal dan alleen wel een snellontje tussen reservelont cake 2 en eerste lont cake 4 zodat je geen 'last' hebt van cake 3.

Voor €169, als je de box zo modificeerd dat cake 3 en 4 tegelijk doorgaan, is het gewoon een goede box ja

Vanmiddag idd voor 169 aangeschaft in Pijnacker. In mijn ogen een hele mooie box doos voor een nette prijs.

Kan me nog herinneren dattie vorig jaar laatste week in Rdam aankwam dus die zal wel behoorlijk vochtig geweest zijn na al die tijd op zee.

Het stuk met die dubbele salvo's neem ik op de koop toe. Vind het niet mega storend maar had idd anders/beter gekund. Wellicht dat ik daar even mee aan de slag ga.

Ik geloof op zeker dat deze na een jaar drogen de afgelopen oudennieuw filmpjes zal overtreffen want idd, dat was links en rechts wat minder.
Door het vocht.

Ik vind 'm in menig filmpje er gewoon prima uit zien en in die van Omepje is de spreiding van de boeketten zelfs dikke prima, ook van dat langzamer tussenstuk. Combi hype en vocht doen veel.

Ik twijfel ook nog maar had m'n zinnen op wat Riakeo gezet, duimen dat dat hier nog in de freak komt want voor volle prijs....dan is 169 hiervoor stuk meer waar voor je geld, zeker na een jaartje drogen.

Maar mooi dat iedereen de antihype ook volgt, hoef ik niet direct te beslissen :D

Laatst bewerkt:
Dit jaar was dit mijn enige compound en ik vond hem eigenlijk best dik. Het trage tempo was misschien wat saai, maar daardoor kon ik er wel langer van genieten. Het verschil tussen 25mm en 30mm merkte je wel duidelijk. Voor 182 euro zou ik hem alleen niet snel opnieuw kopen.

Op mijn video komt hij trouwens beter over dan sommige die hierboven staan.

Wel dik hier

Ja, ben toch ook maar gezwicht. Geen geld voor zo'n bak. Lijkt nog niet zeker dat ik hier voor vergelijkbare prijs een Riakeo single effect box van zelfs halve NEM en shots (laat staan tijdsduur) beschikbaar ga krijgen. Dan is dit wel een beetje B-keus maar misschien wel met minstens zo bevredigend resultaat.

Laatst bewerkt:
Ja, ben toch ook maar gezwicht. Geen geld voor zo'n bak. Lijkt nog niet zeker dat ik hier voor vergelijkbare prijs een Riakeo single effect box van zelfs halve NEM en shots (laat staan tijdsduur) beschikbaar ga krijgen. Dan is dit wel een beetje B-keus maar mss wel met minstens zo bevredigend resultaat.
En kurkdroog. Denk.dat deze gaat verbazen...

Lijkt me een no brainer voor deze prijs. Ik wil zelf geen 6e winkel om te bezoeken dus ik sla over maar heerlijk om deze voor €150 aan te kunnen schaffen.

Back
Bovenaan