Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Idem hier, topbak met mooie kleuren! Die periode met 2 schoten was jammer, haalde de snelheid van de bak eruit.. Verder gewoon top!Deze was bij mij erg dik hoor! Ik had een versie die al langer in het land was. Enige slechte was die trage cake met 2 schoten per keer maar verder gewoon top. Ook de finale was goed bij mij.
Zou kunnen, ik heb degene die net van de boot kwam. 1 van de redenen waarom ik hem heb laten staanToch wel opvallend die uiteenlopende meningen, terwijl je toch wel eenduidigheid verwacht. Ligt het aan het vochtgehalte van sommige en dus ook andere batch?
Denk dat het idd aan vocht ligt bij sommigen. Ik had een exemplaar dat al langer in de bunkers lag. Vond het een mooie bak en burst deed niet onder voor de kooi producten.Toch wel opvallend die uiteenlopende meningen, terwijl je toch wel eenduidigheid verwacht. Ligt het aan het vochtgehalte van sommige en dus ook andere batch?
Ik deel je mening. Heb deze om 22 uur geschoten.. kleuren, spreiding, burst en spreiding echt dikke prima. Heb echt van deze box genotenGvd na aanleiding vd filmpjes hier net afgestoken maar damn!!! Wat een bak! Snap die negatieve reacties niet
Vind het echt een topper! Dikke burst en mooi spreiding en mooie felle kleuren.
Deze komt er volgend jaar gewoon weer!