Color Hypnose 244’s

Gvd na aanleiding vd filmpjes hier net afgestoken maar damn!!! Wat een bak! Snap die negatieve reacties niet😂
Vind het echt een topper! Dikke burst en mooi spreiding en mooie felle kleuren.

Deze komt er volgend jaar gewoon weer!

Dit was toch wel een van de weinige tegenvallers van de avond. Vreemd tempo waarbij de box in het midden bijna een minuut stilviel met die mini boeketjes in salvos van twee.

Eens met de meeste reacties hierboven. Mooie kleuren en zeker als het tempo erin komt is het een hele mooie bak. Finale valt ietwat tegen voor mij. Het een na laatste salvo had voor mij de finale mogen zijn. Het slome stuk in het midden zorgt ervoor dat ik hem volgend jaar niet meer neem. Desondanks wel van genoten.

Die 3e cake is echt een dooddoener in deze compound. Verder wel een mooie box! Scheelt wellicht dat ik hem zaterdag al op kon halen en wat droger was.

Volgend jaar zou ik hem echter niet weer nemen.

De vriendin heeft gefilmd, ze gaat binnenkort op cursus filmen😁

Deze was bij mij erg dik hoor! Ik had een versie die al langer in het land was. Enige slechte was die trage cake met 2 schoten per keer maar verder gewoon top. Ook de finale was goed bij mij.

Deze was bij mij erg dik hoor! Ik had een versie die al langer in het land was. Enige slechte was die trage cake met 2 schoten per keer maar verder gewoon top. Ook de finale was goed bij mij.
Idem hier, topbak met mooie kleuren! Die periode met 2 schoten was jammer, haalde de snelheid van de bak eruit.. Verder gewoon top!

Bij mij hield ie er halverwege de 1e cake van de 2e compound mee op helaas.. reservelont maar aangestoken. Daarnaast vond ik het stuk met salvo’s van 2 schoten met kleine boeketten erg saai en duurde lang. Al met al helaas toch wel teleurgesteld en een flopper geworden.

Toch wel opvallend die uiteenlopende meningen, terwijl je toch wel eenduidigheid verwacht. Ligt het aan het vochtgehalte van sommige en dus ook andere batch?

Toch wel opvallend die uiteenlopende meningen, terwijl je toch wel eenduidigheid verwacht. Ligt het aan het vochtgehalte van sommige en dus ook andere batch?
Zou kunnen, ik heb degene die net van de boot kwam. 1 van de redenen waarom ik hem heb laten staan

Denk dat het idd aan vocht ligt bij sommigen. Ik had een exemplaar dat al langer in de bunkers lag. Vond het een mooie bak en burst deed niet onder voor de kooi producten.

Deze was echt dikke prima! Had er eerlijk gezegd weinig van verwacht naar de eerste reacties maar dit was toch wel 1 van de toppers van de avond

Ging er sceptisch in, maar viel niets tegen. Een van de cakes wat sloom, maar dikke prima verder. Absoluut geen slechte of vochtige versie hier. Vrouwlief een en ander gefilmd dus film volgt nog

Gvd na aanleiding vd filmpjes hier net afgestoken maar damn!!! Wat een bak! Snap die negatieve reacties niet😂
Vind het echt een topper! Dikke burst en mooi spreiding en mooie felle kleuren.

Deze komt er volgend jaar gewoon weer!
Ik deel je mening. Heb deze om 22 uur geschoten.. kleuren, spreiding, burst en spreiding echt dikke prima. Heb echt van deze box genoten

Back
Bovenaan