Color Hypnose 244’s

Weet je het zeker pinokio? Hij staat echt letterlijk net in de fik :p

Hier met dat filmpje! Anders kom ik je opzoeken en post ik wel zelf dat filmpje uit je telefoon (grapjeehh)
Hahahaha.

Ik fietste er langs op de terugweg na een avondje🍻 in de club. Dus heb er niks van mee gekregen. Geen idee hoelang die er al stond

Hier ook 3 stuks 'in de pocket'..... First come First serve basis. Nee, geintje.. heb niet 's nachts in de rij gestaan.
Had vooral geluk dat deze dealer wel de gehele bestelde hoeveelheid binnen had gekregen.

Wel erg lastig voor dealers die slechts een (klein) deel hebben ontvangen vanuit Rubro. Als winkelier wordt je dan wel echt voor het blok gezet. Kost eigenlijk altijd marge (zowel qua communicatie, tijd in de winkel en het leveren van vervangende producten uit eigen voorraad). Ik kan er maar niet bij dat er ieder jaar weer zoveel zo laat binnen komt.

Hier ook 3 stuks 'in de pocket'..... First come First serve basis. Nee, geintje.. heb niet 's nachts in de rij gestaan.
Had vooral geluk dat deze dealer wel de gehele bestelde hoeveelheid binnen had gekregen.

Wel erg lastig voor dealers die slechts een (klein) deel hebben ontvangen vanuit Rubro. Als winkelier wordt je dan wel echt voor het blok gezet. Kost eigenlijk altijd marge (zowel qua communicatie, tijd in de winkel en het leveren van vervangende producten uit eigen voorraad). Ik kan er maar niet bij dat er ieder jaar weer zoveel zo laat binnen komt.
Hoop dat ze hem maandagochtend nog voor me hebben liggen bij de driesprong

Pff 3 ook echt., heb net mijn dealer gemaild. Maar het is nog onduidelijk of ze de 30ste kunnen uit leveren. Veel plezier ermee, geniet er van

Bij welke dealer hebben jullie hem gehad?
Ben nu bijna bij vwpd. Hoop dat ik de mijne ook krijg. We gaan het zien

Back
Bovenaan