Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Driesprong ook naar verluid weinig problemenVuurwerkstaffel. Dus moet goed komen!
Bekijk bijlage 1805557
Top! Hier moet ik hem ook ophalen dus dit is een (vrij) geruststellend bericht.Vuurwerkstaffel. Dus moet goed komen!
Bekijk bijlage 1805557
En 4 kg kruit dus maximaal gevuld. Alleen dat doorlonten is voor mij misschien een dingetje. Heb dat nog nooit hoeven doen.Ben heel benieuwd hoe deze gaat presteren..Prima formaat blokje.
Is echt niet moeilijk hoor. Ik kan bijv wel doorlonten maar niet strijkenEn 4 kg kruit dus maximaal gevuld. Alleen dat doorlonten is voor mij misschien een dingetje. Heb dat nog nooit hoeven doen.
Kijk! Dat geeft me wat meer vertrouwen en zie de 28e wel de foto's hier voorbij komen. Kan pas de 31e halenIs echt niet moeilijk hoor. Ik kan bijv wel doorlonten maar niet strijken![]()
Ik baal er ook van.Nog steeds zuur dat ik deze niet geleverd krijg dit jaar![]()
Voor wat ik weet zo goed als uitverkochtIemand een idee of deze nog ergens binnekomt of te verkijgen is regio zuid holland?
Groet een ouwe rot.
Uitverkocht en deels te laat ook nogVoor wat ik weet zo goed als uitverkocht
Ik ken wel iemand die je kan leren strijken... hahaIs echt niet moeilijk hoor. Ik kan bijv wel doorlonten maar niet strijken![]()
Als ik die Blitz zie heb ik hier wel vertrouwen in!!
Haha ja k ben benieuwd bij welke hij in de buurt gaat komen...dr tussenin kan ik ook nog wel mee leven denk ikAfgaande op de Coconut Bounty deze geannuleerd. Afgaande op de Blitzbomber denk ik "had ik deze maar gehouden" haha.