vwkfreak89
VWC lid
Dit is een kleine voorbereiding voor 2025. wordt 1 en al ellende omtrend de uitloop van kooien volgend jaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit vind ik inderdaad wel een apart verhaal. Wie staat hier nou leugens te verkondigen eigenlijk? Rubro zelf?Bekijk bijlage 1805282
Van Rubro zelfs doorkregen dat deze in kooi zou moeten @gizmo75
Nou dan… of het is een cake die in kooi had gemoeten maar dat hebben ze niet gedaan. Of rubro zit half Nederland te flashen…..
Ik lach me kapot als dadelijk blijkt dat ze in een kooi hadden moeten zitten maar de Chinees deze vergeten is. En met gevolg dat alles word afgekeurd
Compound is aangekomen bij Rubro ik neem aan voor het weekend dan zat je op ongeveer 13/14 december, zouden die chinezen nog eens kooien ervoor moeten maken en ben je nog eens 2 weken verder gezien de aantallen die winkels hadden… dan zouden deze op verkoopdagen binnen moeten komen…. Alles schijnt erop dat deze in kooi had gemoeten, maar niet is gedaan door krappe omstandigheden, maar ik ben helaas nog geen importeur en spreek de kerstman niet…
Nou, ik kijk al uit naar jou assortiment volgend jaar. Aan jou reacties te lezen moet jij volgend jaar dan wel met fantastisch vuurwerk komen vergeleken met alle andere importeurs!…maar ik ben helaas nog geen importeur…
Je moet niet alles hier neerzetten wat er in jouw brein rondspookt maatCompound is aangekomen bij Rubro ik neem aan voor het weekend dan zat je op ongeveer 13/14 december, zouden die chinezen nog eens kooien ervoor moeten maken en ben je nog eens 2 weken verder gezien de aantallen die winkels hadden… dan zouden deze op verkoopdagen binnen moeten komen…. Alles schijnt erop dat deze in kooi had gemoeten, maar niet is gedaan door krappe omstandigheden, maar ik ben helaas nog geen importeur en spreek de kerstman niet…
Die is 100% met kooiZou mij niks verbazen dat de cairo 2024 batch ook zonder kooi komt…
Dat kloot wij hebben hem al bijna een week in de bunker staan dus vraag me af hoe vuurwerkduiven aan deze info zou komen.Subarufreak weet vast meer
Leuk man dat je hierom zou kunnen lachen terwijl er veel mensen zullen balen waaronder ik.Ik lach me kapot als dadelijk blijkt dat ze in een kooi hadden moeten zitten maar de Chinees deze vergeten is. En met gevolg dat alles word afgekeurd.
NiceeDat kloot wij hebben hem al bijna een week in de bunker staan dus vraag me af hoe vuurwerkduiven aan deze info zou komen.
En wie zegt dat deze niet goed presteert?Blij dat ik deze niet besteld heb . Elk wel denkend mens weet dat ie nooit zo word als op t krekel filmpje van rubro mania
Die kruitstress wordt elk jaar erger rond kooien en IL&T.Ik ga BIJNA blij zijn dat volgend jaar alles kooiloos is. Scheelt een hoop geouweH en forumvervuiling. Kanonne wat een getrut in elk topic.