Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb zeker weten maar 1 optieTja... dan heb je maar één optie. Of gewoon schieten of 365 dagen thuis drogen...
Amersfoort Vathorst 229 ik kijk verder rond de 190/200€Waar is deze nog voor een redelijke leuke prijs te bestellen? PM is lief![]()
RIP VathorstAmersfoort Vathorst 229 ik kijk verder rond de 190/200€
Even offtopic: Bedoel je dat je bij vathorst niet meer durft te bestellen, of uperhaupt niet meer? Ik zal me daar geen zorgen om maken dat is iets wta bij vathorst speelt en niet bij andere winkels.Ik durf niet meer te bestellen
Überhaupt niet meer , daarintegen moet ik toch wachten tot ik me Centen terug heb.Even offtopic: Bedoel je dat je bij vathorst niet meer durft te bestellen, of uperhaupt niet meer? Ik zal me daar geen zorgen om maken dat is iets wta bij vathorst speelt en niet bij andere winkels.
In plaats van elk topic vol spammen kan je ook wat winkeliers benaderen, de situatie uitleggen en wie weet willen ze nog een leuke prijs voor je maken. Door hier de sfeer te gaan verpesten krijg je je bestelling ook niet.Überhaupt niet meer , daarintegen moet ik toch wachten tot ik me Centen terug heb.
Maar ik ga niet meer bestellen alles is woeker prijzen.
Hele oud en nieuw door de plee