Color Hypnose 244’s

Simmien

VWC lid
Artikelnummer: RVW 4460
Artikelnaam: Color Hypnose 244’s
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3842 gram
Aantal Schoten: 244 schoten
Effectomschrijving: Brocade, Strobe, Coconut, Glitter, Pearls, Palm
Tube diameter: 25/30 mm
Kooi: Ja

Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 299 / Freakprijs +- €190

*Let op. Informatie + beeld komt van webwinkels, niet officieel vanuit Rubro.

Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	color-hypnose-244s-6677d39b7a687351879902.png Vertoningen:379 Grootte:1,89 MB ID:	1795930

*China film

STRAAT VIDEO

Laatst bewerkt:
Zoals de naam al aangeeft, een kleurrijke bak. Ben heel benieuwd wat de uiteindelijke versie gaat worden, zo te zien opgepompt china filmpje nog..

Deze toch maar besteld! Deze bak valt onder private label vanuit Rubro o.a. Bij aantal freak shops al te koop voor een mooie prijzen! . Mooie prijzen voor zo'n bak, ben benieuwd!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een prachtige kleurrijke bak. Als hij zo presteert is het voor mij een must have.

Wat een schitterende bak !! Hopelijk ergens op een demo te zien, want als deze echt zo presteert dan kon ik ook wel eens overstag gaan.

Deze zit niet in het reguliere assortiment volgens mij

klopt. private label bij verschillende zaken. zoals de blue maroon vorig jaar ook bij een aantal shops verkrijgbaar was, en nu dus blijkbaar wel in het reguliere rubro assortiment komt.

Op basis van de huidige filmpjes valt mij op dat Rubro/Mania dit jaar sowieso met een aantal hele leuke doosjes komt.
Al wacht ik wel graag demo/straatfilmpjes af voordat ik daadwerkelijk bestel. Maar deze komt vooralsnog op de wishlist.

Ook een ontzettend gave box zeg. Heel spektakel zo op zich en die kleuren erin zijn echt een toevoeging. Deze wil ik zeker eens op een demo zien.

Deze zit niet in het reguliere assortiment volgens mij

Hmmm... dan is de kans dat ik hem op een demo zie waarschijnlijk niet zo groot. Heb het Chinafilmpje nu meermalen bekeken, en met de keer komt die hoger op de longlist. Ben alleen niet zo dapper en koop uiteindelijk producten die zich hebben bewezen en/of ik op een demo heb kunnen zien. Dussss.... zal wel op de lijst voor 25/26 komen.

Prachtig ding, en deze dagen erg goeie prijs voor 4kg nem, zeker in de freak. En in de Event lijn... Je gelooft bijna niet meer dat het kan in deze markt maar de tekenen zijn wel erg goed.

Back
Bovenaan