Color Ghosts

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: DRS-2509
Artikelnaam: Color Ghosts
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 325 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: ./.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 34,99
Folderprijs : € 29,99
Onlineprijs : € 24,99
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

2140.1538827965[1].png

Demo 2019:

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vermoed eigenlijk het ‘oude’ effect van de Red Ghost in meerdere kleuren.
Ben benieuwd! Sowieso een mooi effect en in meerdere kleuren helemaal!

Ik ben zeer benieuwd wat evo ons nu weer voor schotelt, in ieder geval al iets wat een zeer besproken topic gaat worden gok ik zo :D

Ik vind hem prachtig. Had van Marchel al opgepikt dat deze versie nog niet geheel droog was, maar ik vind hem nu al prima presteren eigenlijk. Gaat op de lijst.

Ik moet eerlijk zeggen dat de fireval versie van gbv mij meer aanspreekt. Door de overgang van dahlia naar ghost. Nu is het beide zichtbaar en ook de schoten die tegelijkertijd ontploffen ontnemen voor mij de kracht van het ghost effect een beetje. Maar verder is het wel een mooie combinatie van kleuren en een welkome aanvulling op de markt.

Vind deze niet helemaal geweldig overkomen. Of het komt door het redelijk snelle tempo weet ik niet, maar vind het ghost effect een beetje weg vallen hier. Vooral ook bij het blauwe, daar lijkt hij het helemaal niet te doen.

Hopelijk is de bewering hierboven dat hij nog niet helemaal droog is waar. Vind sommige effecten niet heel netjes tot zijn recht komen. Echter als alle effecten zo worden als de bloedrode color change, is dit een echte musthave voor mij.

Waarom al die gouden vonken bij het Ghost effect? Jammer. Had puur zwarte lucht gewild met gekleurde ghost. Niet voor mij.

Ik vermoed eigenlijk het ‘oude’ effect van de Red Ghost in meerdere kleuren.
Ben benieuwd! Sowieso een mooi effect en in meerdere kleuren helemaal!

Niet multi color Ghost, maar eigenlijk Red Ghost + kleur. Helemaal mijn ding, echt prachtig. Deze moet er echt komen, prachtig!

Back
Bovenaan