Color Carnival [Compound] [Uitloop 2019]

Deze box heeft zeker potentie, maar het tempo is veel te laag.

Het heeft hier echt met de beleving te maken, als elke cake nou schoot zoals de laatste... dan zou die duur zijn voor het aantal seconden wat je er voor terug krijgt, maar heb je wel de ultieme beleving die je alleen in prof bakken terug vind.

Zit zeker potentie in, maar in dit geval ligt het tempo inderdaad te laag (voor mij en ik denk ook de meeste van ons) en daarmee de prijs te hoog. Volledig eens met het bovenstaande.

Hij schiet wel echt mooi breed en hoog, en het geluid komt goed over! Maar helaas zijn wij liefhebbers op dit forum soms iets te verwend haha. En de sample was echt sick!

Was de introductie zoals de productie zelf, was het hier misschien iets positiever geweest. Ik heb em op de lijst gezet vanwege de film in post #18 (film in middels verwijderd).

Productie 2019 kan alsnog klasse worden! Maar ik durf het niet aan...:confused:

Ik vind het echt een prachtige box.. en zeker uniek op de consumenten markt. De kleuren zijn heerlijk fel en de crackling staarten geven gewoon net ff wat meer pit. Het tempo wat opbouwt is ook zeker goed verzonnen!

Alleen zou ie eigenlijk met het tempo van cake 2 moeten beginnen en dan steeds sneller. Dus het trage tempo van cake 1 er helemaal uit. En de overgangen moeten echt zonder vertraging, zoals andere compounds van Evo ( limited edition 3 bijvoorbeeld ).

Echt wel een unieke box vind ik maar wel tegelijk met wat salute boxen :yes:

Ja en dus wel opletten dat je straatfilms bekijkt en niet afgaat op de officiële productvideo omdat die niet overeenkomt met de productie van afgelopen jaar. Sommige winkels plaatsen namelijk wel die (onjuiste) film. Als deze dit jaar weer komt dan hopelijk in de juiste versie!!

Ik vind hem echt te langzaam. Misschien dat hij wel mooi kan zijn bij een bak als the corolla oid.
Hey snellere tempo maakt dit meer een topper denk ik

Opvallend dat in cake 2 of 3 de kleur rood geheel ontbreekt, zoals te zien in een aantal filmpjes. Ik twijfel gruwelijk om deze voor 75 euro toch te nemen...

Blijft echt een dikke tail bak, alleen helaas te duur voor alleen tails. En een finale maakt m dan inderdaad af. Maar de keren dat ik hem gezien heb was ie top.

Weet iemand deze nog te krijgen voor een mooie prijs ? Zie hem wel staan in haulerwijk maar dat is me ff iets te ver vanuit haarlemmermeer.

Weet iemand deze nog te krijgen voor een mooie prijs ? Zie hem wel staan in haulerwijk maar dat is me ff iets te ver vanuit haarlemmermeer.

Je kunt Almere haven een berichtje doen, die had er vorig jaar nog staan :wink: En dat is voor jou toch een stukkie beter in de richting!

Iemand ervaring hiermee en die denkt dat dat het de moeite nog waard is hem mee te pikken en eventueel te combineren met 6 stuks crossete switch?

Het is een ander soort effect, maar ik zou hem daar eigenlijk niet mee combineren, maar kan best een mooie combi worden.

Back
Bovenaan