Colony

Vorig jaar een zeer klein budget en deze gekocht (ook bij balk rijwielen nv). Superklein potje en verwachtte er derhalve ook niet veel van.

Toch was het een kleine aandachtstrekker. Zeer leuk effect!

Dit jaar een wat groter budget, maar toch moest ik deze potten ook hebben. Echt een aanrader!

Super dit potje, op oudejaarsavond afgestoken en ik snap nu nog steeds niet hoe er zo'n grote tails uit zo'n klein potje kunnen komen! De crackling was goed hard en hij duurde nog best lang, echt waar voor je geld dus.

Egt een topper. Ik had deze ook in de collectie, maar ik verbaas me steeds weer van die kleine potjes. 25 schots met redelijk grote uitwerkingen.

Zo goedkoop dat je er bijna niks van kan voorstellen maar is zeker een mooie cake.
Zit er dit jaar weer bij.
Bij mijn dealer maar 3.75 !!

Had geloof ik mijn filmpje nog niet geupload, sorry dat het beeld draait, schuld van de cameraman hehe :p Wel een leuk potje voor de prijs, goede crackling..

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Idd, de Golden Flower heeft 19 schoten en is 19,50, zou nogal een metamorfose zijn anders :P

Is er een dealer in de buurt van katwijk die deze heeft?
Enkel Intertoys verkoopt Mercurius, en die hebben geen colony :(

Back
Bovenaan