Collision Thunder

Ik ga er vanuit dat de snelheid nog aangepast word in de productie, teminste als mania er ook zo over denkt. Die salutes kunnen ( lijkt me) echt niet zo in de productie zitten.
Als dat wel zo zou zijn, chapeau voor mania!

Ach die salutes vallen onder P1 :p

Dat gaat de funke winnen, alleen al om de 50mm salutes :p

Die F2 supernaut 1/2 dozen van Funke passen wel 2 x in de F4 dozen. Ik denk niet dat het te vergelijken is. Maar tof dat Funke meer F2 spullen op de markt brengt scheelt een hoop stress. Alleen ben ik bang voor de prijs die ze er voor gaan vragen tenzij ze ook via een andere weg te verkrijgen zijn. :)

Laatst bewerkt:
Die F2 supernaut 1/2 dozen van Funke passen wel 2 x in de F3 dozen. Ik denk niet dat het te vergelijken is. Maar tof dat Funke meer F2 spullen op de markt brengt scheelt een hoop stress. Alleen ben ik bang voor de prijs die ze er voor gaan vragen tenzij ze ook via een andere weg te verkrijgen zijn. :)

In de F4 dozen bedoel je. En ja dat vind ik trouwens juist een groot voordeel! Dit zijn een wat leuker formaat doosjes om te vervoeren en op te slaan. En categorie 2 stookt wat fijner in een straat dan een blok waar 50mm salutes in zitten. Een andere markt ( zoals die van Polen ) is niet echt interessant voor categorie 2, dus ik verwacht ook niet dat je die blokjes elders goedkoper kan krijgen. Wel gaat Zena dit jaar ook op de Duitse markt verkopen, dus daar zou het misschien wel verkrijgbaar zijn.

Achja, we hebben iedergeval nu 2 variaties van de Supernaut:D. Voor de gene die niet naar Belgie willen rijden, heb je dus ook dit blokje.

Wat een brute bak zeg, alleen het prijskaartje is aan de hoge kant, wil hem eerst wel eens zien op een winkeliers demo, als hij echt goed bevalt en het budget laat het toe dat ik hem nog wel koopt !!

Wat een box is dit zeg. Man man man wat een geweld!!!! Heel erg benieuwd naar de demo films. Al weet ik niet of ik die afwacht!

Deze besteld. Gelukkig valt het op zondag dit jaar als ik 12 stuks moet gaan doorlonten. Naast al het andere wat besteld is :).

Brilliante box, eerlijk waar. Wat een spektakel, potentieel de beste cakebox van 2017, ongeacht wat de poll uit brengt het einde van het jaar.
Aangezien niet iedereen het budget heeft of wil, om uit te geven!

Ben benieuwd naar de straatfilmpjes, als het de demo's evenaart dan komt deze volgend jaar in de collectie.

Zal een best machtige bak zijn zo op straat. Op straat zien de topproducten er sowieso beter uit dan op film.

Ik kan deze alleen voor de voorverkoopprijs van 250 euro krijgen.
Voor die ene minuut dat deze bak het moet doen, voor mij teveel van het goede. Puur dus vanwege het aantal seconden dat je krijgt voor je geld.

Ik heb 'm voor €179,- en ondanks dat ik er denk ik (hopelijk) ongelooflijk van ga genieten vind ik dat al erg veel geld voor de tijdsduur.

Als er dit jaar al iets enigszins op tijd binnenkomt, dan wordt het vast rond de 9e geschoten. Dan zijn er de meeste demo´s! Maar je hoort overal dat de producten pas halverwege december binnenkomen.

Als er dit jaar al iets enigszins op tijd binnenkomt, dan wordt het vast rond de 9e geschoten. Dan zijn er de meeste demo´s! Maar je hoort overal dat de producten pas halverwege december binnenkomen.

We gaan het allemaal wel zien hoe en wat. Hopen dat die beetje droog is en niet zeik nat als de escape from hell

We gaan het allemaal wel zien hoe en wat. Hopen dat die beetje droog is en niet zeik nat als de escape from hell

Als het zeiknat is dan zou ik het lekker bewaren tot volgend jaar. Anders is het puur weggegooid geld natuurlijk.

Ook ik ben zeer benieuwd naar deze cakebox, het heeft voor mij meer potentie dan de Supernaut 1 van Funke doordat ze hier enkel 25mm gebruiken als ik het goed heb.

2 Besteld met de bulkactie van VWM :) dat word per 2 schieten dus! ben benieuwd wat voor chaos dit word in de straat:bonk:

Zouden jullie deze voor af na de transbomber afsteken? Ik kan maar geen besluit nemen over deze volgorde :angry:

Zouden jullie deze voor af na de transbomber afsteken? Ik kan maar geen besluit nemen over deze volgorde :angry:

Na de transbomber for sure, heb zelf de rumble in the jungle, is een soort gelijk opbouwende cake als de transbomber, maar ga de collision erna doen. Toch net wat meer geweld en variatie qua effecten naar mijn mening :wink:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan