Collision Thunder

Vond hem dit jaar ook een stuk beter dan 2 jaar terug. Die flauwe salutes zijn eruit en de daar voor in de plaats gekomen blinkerboeketten knallen snoeihard!

Was erg goed, had hem voor het eerst en deze is zeker voor herhaling vatbaar, hele mooie felle blinkers en een lekker tempo, hij ging als een malle

Had 'm voor een strakke freakprijs van 137,50. Hele gave box, mooie grote effecten, goeie burst, wel vond ik de overgang ietwat traag waardoor het geheel niet heel strak doorliep.

Hier een straatfilmpje van afgelopen jaar. Mooie box hoor maar het loopt totaal niet door. Echt jammer want dat doet enorme afbreuk aan de bak. Dit is iets waar Mania strakker op moet zitten bij de producent.

Heel erg zonde van die lange pauzes. Ik heb 9 sec. pauze geklokt, dat is veel te veel. Daarom sla ik hem over, terwijl het verder een hele mooie bak is!

Heerlijke box hoor en als je hem voor een nog leukere prijs kan krijgen is het helemaal top :D
Lekker veel afwisseling, zowel in shapes als in effecten. Altijd een mooie toevoeging aan de collectie hoor!

Vond hem tegenvallen. Dooddoener door de veel te lange pauzes. Zat als box totaal geen eenheid in. Jammer, maar de buurt heeft er van kunnen genieten.

Ik heb hem binnen! Ik steek hem in de vooravond af als finale voor de 18:00u show (voor de kindjes) omdat hij toch echt te traag is.

Back
Bovenaan