Collision Thunder

Ik probeer het mooie van deze bak te zien maar kan eigenlijk niets daarvan ontdekken. Ook op het nieuwe filmpje hierboven komt het wederom zeer chaotisch en onsamenhangend over. Ik zou er echt niet van kunnen genieten wanneer deze zo presteert. Het klopt gewoonweg niet in mijn ogen.

het is een mooi bak
maar een hoop slop werk om de vertraging eruit te blijven.
heb toch liever doorlont boxen
compound moet je zoveel los halen

Ik heb deze vorig jaar gehad en het maagdelijk publiek vond 'm erg mooi. Ik hou wel van chaos maar ik vond vooral de effecten aan de kleine kant. Voor een mooie freak prijs is het een leuke compound maar met alle andere opties tegenwoordig valt deze voor mij van de lijst.

Edit: vanwege reactie van Gupje hieronder, ik heb inderdaad ook nauwelijks tot geen vertragingen gehad.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze vorig jaar gehad en het maagdelijk publiek vond 'm erg mooi. Ik hou wel van chaos maar ik vond vooral de effecten aan de kleine kant. Voor een mooie freak prijs is het een leuke compound maar met alle andere opties tegenwoordig valt deze voor mij van de lijst.

Precies dit, qua prijs/kwaliteit-verhouding zijn er bij freakacties vaak nog net wat betere opties! Zijn gewoon luxe dilemma's, blijft wel een enorm dikke bak! :D

Zoals het filmpje van Stefan was de box die ik had ook. Dan valt ie natuurlijk zwaar tegen.
Misschien waren het wel gewoon doorlontboxen ipv compounds.:wink:

Zelfs in de freakacties is deze veel te overprijst! Vind het helaas niet de topper die het had moeten zijn. De vertragingen doen het meeste afbreuk en de effecten zelf zijn wel prima. Maar niet overdreven groot.. deze box ia totaal niet te meten met een consumentenversie van de Supernaut.

Gisteren in Rijnsburg geschoten! Aardig om een keer gezien te hebben, maar die tussenpauzes...! Zo'n bak moet gewoon doorrollen!

Heb in Leeuwarden de 2017 Collateral Thunder gekregen. Hopelijk is ie lekker droog!

Laatst bewerkt:
2017 batch ging als een malle, pauzes waren te overzien. Een echte rambak en een van de toppers van vanavond. Zeker voor 160 euro in Leeuwarden.

Oordeel zelf met de video! Slechts 2 iets langere pauzes, verder gewoon een dikke rambak. Effecten ook behoorlijk groot. De salutes knallen niet harder dan de andere schoten. Het rood in deze box was echt diep rood! Dit was genieten!

Bij mij was het eerste blok compound als bovenstaande video en voor mij veel te langzaam, had het echt sneller verwacht. Tweede compound blok versneld en echt 10X mooier. Zoals het bedoelt is zou ik hem niet weer nemen, hoewel de effecten mooi waren en de kleuren goed is het voor mij veel te langzaam als finale blok.

Back
Bovenaan