Collectiefoto's 2020-2021

Leuke collecties allemaal!

Zojuist even langs Vuurwerk Huizen geweest voor wat mooi kwaliteit Cat.1 spul. Goed geholpen en snel weer met een tasje vol buiten.

20201228_171425.jpg

Wat een cat1 collecties komen hier voorbij! En ik maar denken dat ik veel had. Wie had dat ooit gedacht dat we zoveel uit zouden geven aan kindervuurwerk :p

Hierbij mijn collectie

20201228_142326.jpg

Laatst bewerkt:
Genoeg voor de komende jaren. Nooit gedacht dat ik zoveel cat. 1 zou bestellen. Maar we gaan er veel plezier mee beleven!

20201228_202322.jpg

Dit is toch te triest voor woorden, allemaal prachtig dat jullie je weg naar het kindervuurwerk weten te vinden. Maar dit is echt te triest voor woorden. Een grote aanfluiting dat we er überhaupt aan mee doen.

Dit is toch te triest voor woorden, allemaal prachtig dat jullie je weg naar het kindervuurwerk weten te vinden. Maar dit is echt te triest voor woorden. Een grote aanfluiting dat we er überhaupt aan mee doen.
Want mensen mogen niet genieten van hun vuurwerk, ongeacht welke categorie? Wat een lage en kansloze opmerking.

Wie het kleine niet eert, is 't grote niet weert...

Ik heb m'n leven lang al een mix gehad aan kleine kunstvuurwerkjes tot de hardste knallers (laatste jaren niet meer trouwens, groei je toch 't eerst uit) en dikste blokken. Nu missen er eens f2/f3(/f4) dingen, maar ik denk dat menigeen dat toch nog wel heeft (kunnen krijgen) en afsteekt. En je moet wat; de een toont goede wil om de kat niet op het spek te binden, de ander gaat in illegale relmodus om de individuele vrijheid uit te dragen, met z'n eigen gevolgen (afwachten hoe dat valt)... Maar om nou te beweren dat klein vuurwerk sellout zou zijn en niet te genieten, staat gelijk aan een groot deel van de pyrofilie in de afvalbak mikken...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dopzter Bekijk bericht

Tsja, dat vind jij en nog wel een aantal leden. Maar laat ons gewoon lekker ons gang gaan met Cat 1.
Het is nou eenmaal even niet anders. En als je F2 etc wilt afsteken, ga gerust je gang. Daar heb ik toch ook niets over gezegd?

Zo’n opmerking is te triest voor woorden. Tuurlijk is het niet te vergelijken met cat2 maar laat iedereen lekker in zijn waarde. Ben blij dat er nog iets te stoken valt met de kids. En kruit is kruit.
Je moet er toch maar het beste van maken. Zag net wel dat de azijn in de aanbieding was bij de Aldi, tijdens het cat 1 kopen ;)

Whuahahaha nogmaals, het is geen aanval. Als je plezier beleeft aan sterretjes en knetter fonteinen ga je gang. Ik veroordeel dat niet, maar het is toch vreemd dat we akkoord gaan met een alternatief waar we in een normaal jaar geen seconde aandacht aan zouden besteden. Dat jullie het persoonlijk nemen, snap ik wel. Want het komt er wat beroerd uit. Maar het is nooit mn bedoeling geweest iemand te schofferen oid. Dat jullie allemaal reageren alsof ik het persoonlijk tegen je heb, vind ik nogal vreemd. Maar dat zal dan wel weer te maken hebben met je kleine fonteintje. Veel plezier de aankomende dagen. En een goed uiteinde��

IMG_20201229_160830.jpg

Net nog even naar tp-vuurwerk geweest. Zou ik vandaag eigenlijk wat groters moeten halen maar het is hierbij gebleven. Lekker tochtje op de fiets om de tijd toch maar wat te vullen.

Moest vandaag toch even op pad gaan om wat vuurwerk te kopen. Helaas is het wel CAT1 maar het mag de pret niet drukken. Wel is het zo dat ik hier echt geen voorraad aan ga leggen dat ik nooit en te nimmer op zou krijgen, want als ik sommige collecties zie dan denk ik :bonk: HAHAHA! Nee, ik hou het bescheiden. Hierbij mijn collectie voor dit jaar.

cat-1 collectie 2020.jpg

Back
Bovenaan