Collectiefoto's 2020-2021

Je hebt helemaal gelijk Sirens:yes:

Heb nog een kratje staan waar ze dacht ik nog in zitten. Zo niet,haal ik ze er bij. Moet een eventuele lockdown geen coronaroet in het eten gooien.

Collectie zo goed als compleet. Knutselen maar. :D Niet knettergoed maar knettergek het nieuwe jaar in.
P1120086.jpg

P1120089.jpg

P1120093.jpg

P1120095.jpg

P1120096.jpg

@San71 Jij bent ook goed geslaagd bij patrick zo te zien! Komen die grondbloemen bij jou ook uit 2002? Of is dat batchnummer niet het jaartal?

@Fireworkfanatic, dank je, inderdaad goed geslaagd met de bestelling.
De grondbloemen van Wolff hebben bij mij lotnummer 2002091. Of dat ook jaar 2002 betekent weet ik niet. Je zou het zeggen hè. De Wolff grondbloemen heb ik overigens eerder opgehaald, 1 december. Ze doen het goed hoor, al meerdere van getest.
Ik had hier 16 pakjes extra van besteld, maar Patrick kwam vandaag met die van Vuurwerkmania aanzetten omdat die van Wolff op waren. Die doen het ook goed overigens en hebben iets meer kruit, 1,3 gram per stuk, t.o.v. die van Wolff 1,2 gram per stuk. Voor zover de verpakking de waarheid spreekt hè. Ik ben voorlopig niet van plan aan de weegmanie mee te doen. :D
Toen ik vertrok uit de winkel kwamen volgens mij net wel wat freaks van hier aan. Je herkent de freak hè :)

Laatst bewerkt:
Ik was er rond 15:10 en had een zwart mondkapje op. Ik zag denk ik ook 2 andere freaks nog :p

Oja @San71 ik heb ze ook 3 pakjes daarvan, ik vind ze erg goed die Wolff grondbloemen. Blijven lang doordraaien!

Rommetje die kabouter ik was die lange slungel :p
Ik kan me iets van een lange slungel in m'n ooghoek herinneren ja! :D

Ik was er rond 15:10 en had een zwart mondkapje op. Ik zag denk ik ook 2 andere freaks nog :p

Oja @San71 ik heb ze ook 3 pakjes daarvan, ik vind ze erg goed die Wolff grondbloemen. Blijven lang doordraaien!
Ik was iets eerder, denk iets over 15:00.
Die van Wolff draaien inderdaad redelijk lang door. Daarom had ik ook 16 pakjes bijbesteld. Die van Vuurkwerkmania lijken net iets langer door te gaan. Ik zal binnenkort eens een test doen. Ik heb voor 30 euro aan grondbloemen, oftewel 600 stuks. Ik ga er Jumping Jacks van maken. Wellicht met gebruik van snellont zodat er veel tegelijk gaan. Leuke klusje voor aan de woonkamertafel tijdens de Kerstvakantie.

Back
Bovenaan