Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een collecties komen hier voorbij zeg. We blijven freaks he, dat is wel te zien! Ik heb nog nooit cat 1 gestookt dus lastig inschatten hoeveel je nu daadwerkelijk nodig hebt voor een paar uurtjes vertier. Denk dat er dus nog wel een ritje naar een winkel met afhaalmogelijkheid zal volgen
.
Wat een collecties komen hier voorbij zeg. We blijven freaks he, dat is wel te zien! Ik heb nog nooit cat 1 gestookt dus lastig inschatten hoeveel je nu daadwerkelijk nodig hebt voor een paar uurtjes vertier. Denk dat er dus nog wel een ritje naar een winkel met afhaalmogelijkheid zal volgen
.
.
Ik vind dat ook lastig. Het probleem is dat het meeste heel kort brandt, waardoor je er ook nuet echt een kick krijgt die je bij F2 wel krijgt ( logisch natuurlijk ).
In het introductie jaar van F1 had ik best wat gekocht en ik kan me herrinneren dat ik er toen snel op uitgekeken was. Maar dat was ook echt goedkope prul van de Action ( in zo'n mix pakketje ). Funke is dan wel echt kwalitatief een stuk beter dus ik ben benieuwd hoe dat nu stookt. En anders kan je het altijd door het jaar heen nog stoken![]()
Naar mijn mening is dit zijn geld waard:
Funke luftheuler ( geel en blauw)
Funke fontijnen
Knetterlint van aldi, lidl.
Fontijnenpakket 30st voor 10 euro aldi.
De conics van zena vuurwerk.
Wondertollen zoals die van vuurwerk huizen
(25 goede oranje in doosje voor 1.25)
Allemaal stookvoer van redelijke kwaliteit. Ik heb het om gewoon een paar uurtjes op gang te komen, denk dat de boel uiteindelijk gewoon los komt. Vorig jaar zag je hier maar 2 meter door de mist en ging er bijna geen sier de lucht in.
Ik ben wel eens benieuwd naar wat het gros van de leden hier gaat doen met oud en nieuw. Houdt iedereen het bij cat 1? Ik zie flinke collecties langskomen namelijk. Persoonlijk ben ik na een half uurtje echt wel uitgekeken op cat1. Als er straks her en der vuurwerk wordt afgestoken, zal het merendeel hier toch ook wel zwaarder vuurwerk afsteken? Tijd voor een nieuwe poll..?
Het is niet anders helaas, maar tog geven deze foto's van de collecties wel leuke beelden. Zelf ook flink ingeslagen en ben niet bang dat het snel gaat vervelen. Denk juist dat het een klein beetje het gevoel van vroeger terug gaat geven. Vuurkorf aan, muziek erbij en met nog 2 freaks en de kids, gaat helemaal goed komen.
Damn wat een mooi klein sierpakket met die oude potjesZit wel wat cat 1.5 bij![]()