Collectiefoto's 2020-2021

Vanochtend even langs de Lidl geweest. Weer een ervaring rijker. Om 10 voor 8 stonden er al een mannetje of 20 voor de deur. Na de opening liep bijna iedereen richting het schap met vuurwerk en was het met 10 man op 1,5 vierkante meter een beetje in de bakken graaien. Het vak met knetterlinten liep al snel leeg, dus zelf gauw maar even 2 doosjes er tussenuit getrokken met nog wat andere dingetjes:

IMG_20201205_084734.jpg

Funke maakt echt prachtige artikelen, ookal is het maar categorie 1. De verpakkingen, de kwaliteit en de prijs, allemaal top!

Zeker waar, toch had hij de Lufthuilers moeten verzwaren dat ze niet zo als losse projectielen overal heen schieten... deze zijn toch net een tikkel te sterk.
Goed gebruikt, goed product! Maar toch gevaarlijk.... zie de krantenkoppen al vol staan :s

Begint toch aardig uit de hand te lopen de cat 1 verzameling. Gelukkig vanavond sint vieren en een begin maken met stoken met mijn neefje

Bijlagen

• 20201205_151058.jpg
    20201205_151058.jpg
    227 KB · Weergaven: 2
Leuk topic zo met al die CAT1 collecties. Bij deze de mijne.. :wink:

cat1pruttel.JPG

Zie pas op de foto dat 2 pakjes Blazing Vulcano's zijn weggevallen.. :bonk:

Misschien wel goed voor de sfeer. Ik voel een prijsvraag-wedstrijdje aankomen.

'Wie maakt de mooiste cat1 collectie foto?'

Ze zeggen ongeveer 10% van je budget cat F1 toch? Lekker wat dingen langs geweest, binnenkort nog bestelling Funke F1 ophalen voor het bengaals en zilverwerk wat ze niet hadden bij Zena. Ik had sowieso nog wat dingen over van vorig jaar. Hoop nog een paar fonteinenpakketten van China Red, Wolff en de Aldi te fixen en dan is het geheel compleet. Vooral om af te steken in de decembermaand en aan het begin van oud&nieuw. De rest wordt opgevuld met andere dingen.

Wel blij met de boerenbond hier die nog wat oud Lesli spul had (2017) qua strombili's en knetterkegels. Die zijn echt goed in mijn ogen. Rambo's in alle enthousiasme gekocht, maar achteraf besefte ik me dat ik voor hetzelfde geld de Cat 2 ballen van Zena kon kopen :bonk:

Zena Maaseik geeft trouwens op alles 25% korting dus die luchthuilers kosten dan €1,24 per pakje, en ook het Cat 1 pakket is dan best prima te betalen.

IMG_20201208_102028.jpg

Back
Bovenaan