Collectiefoto's 2020-2021

20201128_161453.jpg

Ook even naar Pijnacker geweest. Bij Haokan wat van mijn bestelling omgezet naar CAT1 en rest doorgeschoven. Daarna naar Vuurwerkbunker. Nog nooit zoveel CAT 1 gehad

Ook even naar Pijnacker geweest. Bij Haokan wat van mijn bestelling omgezet naar CAT1 en rest doorgeschoven. Daarna naar Vuurwerkbunker. Nog nooit zoveel CAT 1 gehad

Dank voor de foto's allemaal. Maar het blijft dieptriest dat we het nu met kindervuurwerkrommel moeten doen... :no:

Ja het is ook met gemengde gevoelens zeg maar. Vrees volgend jaar trektouwtjes of mijn klappertjespistool afstoffen.

Het heeft wat weg van tulpenbollen en suikerbieten eten in de hongerwinter, het is tenminste iets.
Luft Heulers doen het erg lekker overigens, meevallertje.
P1120085.jpg

Klopt, stukje harder dan fluitpijltjes, maar wel minder hard dan de good old gillende keuken meid van vroegah. Van de grondbloemen ga ik matten maken. Bengaals vuur gaan ook met meerdere tegelijk. Je moet iets hè. :)

De kids kunnen zich in ieder geval vermaken :) papa vermaakt zich wel met de vuurton dit jaar. Ondanks het verbod gaan we er gewoon een gezellige avond van maken. Wel nog wat funke cat1 besteld daar volgt nog wel een foto van

20201201_191059.jpg

Mijn F1 collectie voor dit jaar :)

Ik hoopte de Luchtheulers nog te kunnen scoren maar die waren helaas op. Even kijken of ik ze deze maand nog kan kopen en dan zal ik m'n collectie weer updaten.

20201202_202417.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan