Collectiefoto's 2015/2016

mijn collectie van afgelopen jaar wisseling .. opgesplits in meerdere locaties dit ivm het geven van showtjes op verschillende locaties

ik was er zeker blij mee . nog nooit zoveel gehad

voor aankomend jaar wordt het nog gekker ;)

734706_958564507569351_6910344578194547637_n.jpg
533789_959101064182362_4393982948663057264_n.jpg
1930690_958073130951822_5019437624683066277_n.jpg
10649976_959154637510338_3537560846927571066_n.jpg

Hierbij mijn Collectie van afgelopen jaarwisseling. Ben al een paar jaar aan het minderen, althans dat probeer ik. Maar het kruit kruipt waar het niet gaan kan.

Eerste foto is hetgeen ik in 2015 heb besteld, tweede foto is de complete collectie met vuurwerk van de jaarwisseling 2014-2015

Bijlagen

• 20151231_144517.jpg
    20151231_144517.jpg
    187,7 KB · Weergaven: 0
  • 20151231_145522.jpg
    20151231_145522.jpg
    261,7 KB · Weergaven: 0
Was weer een super jaar kwa vuurwerk!
We hebben genoten :thumbsup:

1e beginnetje
20151229_150125.jpg

daarna weer een beetje
20151130_163758.jpg

20151130_163835.jpg

Hadden nog 3 van deze schatjes ( Foto eerder gepost & op achtergron al miniscuul stukje van de collectie )
IMG-20151231-WA0001.jpg

Collectie 2015/2016
IMG-20151231-WA0000.jpg

EDIT: Helaas hebben we enkel 4 films.. deze zal ik later posten

Volgens mij had ik ook nog een paar doosjes met losse cakes! :D

Bijlagen

• IMG_0006.jpg
    IMG_0006.jpg
    194 KB · Weergaven: 0
Zo zo "less is more" gaat voor jou niet op Ruben. :) Soms ben ik met O&N in Heemskerk, de volgende keer kom ik zeker bij jouw showtje kijken. Geld voor in de donatiepot heb ik dan helaas wel al aan ander vuurwerk besteed.:p

Mijn collectie was dit jaar verre van fotogeniek, maar hier een indicatie van mijn spul.

Foto 1: We zien hier een Amazing Fan van Katan, Een Cruel Traction en Triple Trouble van Wolff, een Extreme Spirit van Broekhoff en in de Golden Night doos zit niet de Golden Night, maar een Midnight Mania van Zena en een Soaring Giant Eagle van Broekhoff. Vond ik wel handig.
295dflf.jpg

Foto 2: Beste foto van allemaal. Een doos, met daarin verstopt Crown Osiris (Broekhoff). Op de achtergrond zie je twee fietsen.
24lr7ma.jpg

Foto 3: Turbo Clash Rockets (Rubro) en een flutpakketje van 20 ballen (Broekhoff). De laatste was niet de moeite waard. Ik bedenk me net dat ergens nog een half pakket moet liggen, tenzij mijn zwager het heeft meegegapt. Ik gok het laatste.
168d7au.jpg

Foto 4: In de witte doos zitten een Wall of Gold XXL, Wall of Silver XXL (Evo) en een Jorge Episode XII. Ik heb overigens geen karton Speed gekocht, daar zit ander spul in.
i3wapj.jpg

Foto 5: In ieder geval zit in de Grand Finale No1 Box een Colour Plum Coco van Cafferata. De andere is volgens mij de Spinning Blue van Broekhoff. Zien jullie het patroon?
axgr3q.jpg

Foto 6: El Teide on Fire (Weco), Crackling Chry 2.0 (Zena), Hallucinator (VWT), Gravity (Rubro), Alcatraz, Return of the Phoenix en Unchained (Wolff)
2i1m3nq.jpg

Foto 7: Ferro Foxtrot (Weco) en Graffi3 (VWT). Alles wat dichtgetaped zit, is doorgelont. Dus vandaar, ook bij de vorige foto's.
2zsp2kg.jpg

Foto 8: Aldi Meuk en Wheels of Fortune van Vulcan/Schuurmans.
314qwxe.jpg

Foto 9: Nou, hier zien we dus wel erg veel. Ik begin links met de pakketen. Fantastic Candle Assortment (Vulcan/Schuurmans), verre van fantastic. Meter pakket Wolff, Action Pack Broekhoff, mwoah, Strike Force Wolff, super pijlen! Op de tafel staat, links achter beginnend: Golden Night (VWL Steenbergen), Stars over Paris (Wolff), Fallen Star (Wolff), Silent Tails (Royal), Ghost Protocol (Rubro), Kasjopeja, Solaris, Mars en Wenus (Jorge), Dark Dragon (Wolff), Feuer Platte (Cafferata), Magicians (Royal), Fresh Favorite (Rubro), Nog een Return of the Phoenix (Wolff), Saturn Missile (Weco), Volcano (Wolff) en als laatst en ook bijna least, de Grand Finale No1. Ergens moet er ook nog een Night Crush (Rubro) en een Solitaire (Broekhoff) verstopt zitten.
qrnat3.jpg

Dat was het. Wil je ook zulke foto's? Het kan! De truc is niet teveel moeite doen. Wat vinden jullie van mijn buitensloffen?

Laatst bewerkt:
Je hebt zeer mooie buitensloffen. Ook goed nagedacht over de lichtinval op de foto's puik werk!

Na al meerdere jaren het winkelwagentje te hebben gevuld, geleegd, gevuld en uiteindelijk toch maar weer te hebben geleegd besloot ik dat het er dit jaar maar eens van moest komen, een ritje naar Vuurwerklandoutlet Groningen.. Na maanden voorpret, wikken en wegen en uiteindelijk toch maar weer wat bijbestellen was het dan 28 december eindelijk zover...

Auto'tje afgetankt, voldoende provisie om de barre toch te overleven verzamel ik mijn bestelbonnen en jump om 22.00 in de auto..

i-2z87KD2-XL.jpg

Een klein uur later weet mijn TomTom te melden dat ik met dit tempo te vroeg in Groningen zal aankomen, dus zit er maar 1 ding op...een pitstop...

maxresdefault.jpg

Na binnen 10 minuten er weer uitgekickt te zijn..we gaan sluiten(23:00:shocked:)...was het duidelijk...de Randstad lag ver achter me....

bijna routinematig rij ik de afslag richting Pyro Outlet Joure in, tot ik me realiseer waar ik mee bezig ben en mezelf terug de A7 op begeef. Gek hoe sommige dingen onbewust bij elkaar horen.

Na een rit door wijdse, lege, verlaten en vooral donkere km's tufte ik dan eindelijk de lavendelweg op...semi woonwijk semi industrie en vooral erg druk voor een maandagavond even voor middennacht. moet toch bijzonder zijn voor de omwonenden, die jaarlijks freaknacht..

Eenmaal binnen staat er al snel een man of 50 voor me in de rij, maar dankzij het stevige doorwerken van de heren achter de balie, en het geringe aantal bijbestellingen ben ik met een kwartiertje aan de beurt.

Terwijl de stapels dozen op de bar gestaag groeien zie ik mijn oud teamcaptain R@lph binnenkomen, en na de beste wensen te hebben overgebracht is het zaak om de dozen in te laden.
i-s6QZKqb-1903x1070.jpg
gevolgd door nog een lading dozen, waarna de station toch aardig gevuld raakt.

Aangezien bassie nog 2 uur terug moest rijden om daarna vrolijk 9 uur te gaan werken, ben ik maar niet blijven plakken aan de bar, hoe aantrekkelijk deze er ook uitzag.

Na het korte nachtje en een dodelijk saaie werkdag mocht ik 's avonds nog door naar mijn favoriete vuurwerkzaak..... Vuurwerk Huizen om mijn tweede bestelling op te pikken...

Zoals gebruikelijk stond de bestelling alweer keurig klaar, en na gezellig met Bassiefireworks, Senior en uiteraard Patrick gesproken te hebben stonden we al heel snel weer buiten. Afgelopen week nog even langs geweest, en het zag er nog altijd heerlijk uit in de bufferbewaarruimte..
i-HzqpCq7-XL.jpg

Naast mijn bestellingen bij Vuurwerklandoutlet Groningen & Vuurwerkhuizen mocht ik mij nog gelukkig prijzen met een drietal prijzen!

Het bezoek met 2 personen aan de dealerdemo (hartelijk dank VuurwerkMania!) lag alweer enige tijd achter mij, maar de overige twee prijzen moesten nog worden opgepikt.

Gelukkig is VWO Groningen ook vuurwerktotaal dealer waardoor ik mijn Hallucinator daar gelijk mee kon nemen (Hulde voor de mooie actie).

Mijn prijs van Vulcan daarentegen betekende een bezoekje aan een lokale dealer die ik anders nooit zou bezoeken. In tegenstelling tot de deelnemers (en vele VWC winnaars) van de Grande Finale actie mocht ik als winnaar van de straatvideo actie zelf voor €100,- euro uit de collectie dingen uitzoeken. Ondanks het bezoeken van 2 demo's waar ook het e.e.a. van Vulcan werd geschoten koste dit de nodige hoofdbrekens...

uiteindelijk kwam ik uit op 2x jumping jelly beans, 1x color bombastic, 1x blue moon en 3x een setje portfires. Vulcan was vervolgens zo vriendelijk om er een Fiesta aan toe te voegen samen met een fraaie vuurwerkbril en een aantal aansteeklonten.

i-JGvLKjc-X2.jpg

Na een korte kindershow om 18:00 met de nodige fonteinen, de positief opvallende familie spektakel box, en de netjes presterende color bombastic / hallucinator

i-K9SCW86-X2 (1).jpg

2x jumping jelly beans
3x misura 1.2 Burgonovo fontein (gold, silver, crackling)
1x Active vulcanoes (2 stuks in doos(omlabeling caldera))
5x fuego
1x fiesta
1x familie spektakel
2x passion flower
1x color bombastic
1x hallucinator
1x event blending scars

was het tijd om door te gaan naar het avond programma...

i-JtQtwM5-XL.jpg

3 high lighter
1 zena revolution
2 dominator
3 Massive + 1 sensation
2 the cube
1 blue moon
1 addicted to gold
1 immortal gold
1 golden thunder
1 gangster box
1 cruel traction
12 big 19
3 return of the pheonix

Al met al was het een geslaagde avond met veel leuke reacties uit de buurt. 1 januari was een beetje een domper, toen bleek dat weliswaar alles gefilmd was, maar met nightshot aan, en een aantal uit de verkeerde hoek...shit happens...volgend jaar beter organiseren...

Back
Bovenaan