Hallo allemaal,
Dit is mijn 1e post op dit forum, dus een kleine introductie lijkt me op zijn plaats.
Ik ben altijd al gek geweest op vuurwerk en sinds een paar jaar heb ik een beetje op dit forum zitten lurken om informatie in te winnen voor het samenstellen van mijn collectie en praktische tips te vinden. Ik moet jullie daarom ook bedanken, want ik heb daar bij de laatste paar jaarwisselingen heel veel plezier van gehad.
Voor mijzelf koop ik cakes, cakeboxen en grote vuurpijlen, maar ik heb een paar kinderen die ook graag vuurwerk afsteken, dus ik heb ook altijd de nodige fonteinen en kleine potten in mijn collectie. Hieronder mijn collectie die vorige week de lucht in is gegaan.
Het hoogtepunt was natuurlijk de Immortal Gold (doorgelont), die ik dankzij dit forum op het spoor ben gekomen. Helaas gingen de laatste 3 rijen van de laatste cake niet direct af, door een productiefout. Met behulp van de lont van een romeinse kaars heb ik het laatste salvo er nog wel uit gekregen. De Sick Six 6 en Raptor bevielen ook heel erg goed. De bursts van Rubro-producten zijn simpelweg harder dan van de andere potten die ik had en de effecten waren lekker vol.
Wat het kleinere spul betreft was Wolff mijn absolute winnaar. Het Saturnus-pakket (omlabeling van de Starbox 3) is echt een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een pakket met fonteinen en kleine potten. Volgend jaar koop ik in ieder geval ook wat groter spul van Wolff.