Collectiefoto 2016-2017 !!!

Las het in de topic van haokan dat sommige zelfs 6uur! Op hun bestelling moesten wachten! Mooiecollectieheb je!
Ff serieus? 6uur in de rij ofwat? Meestal weet ik bij winkels dat ze verdelen over 3 dagen en die het eerst besteld kan kiezen met ophalen en zodoende de winkels kunnen inplannen maar 6 uur dan is er ergens iets niet goed gegaan.....

Hier mijn collectie
IMG_20161230_002127.jpg

:devil::copper:

En hier nog een collectie gillende keukenmeiden:
13e149c7-a7c5-4ecd-b4f5-97bf1cf51f80

:wink:

Laatst bewerkt:
IMG_2352.jpgIMG_2353.jpgIMG_2195.jpg
Zal wel doorgezakt hebbem :bonk:uitgezien, dus ja dan vertrouwem ze het niet.
agenten in burger kleding zaten in een vw golf bij hem voor het huis te wachten. Op parkeerplek . Toen ze de auto
Gingen lossen ... kwamen ze een handje helpen. Totaal meer dan 500kg inbeslag Genomen :cry:

Bijlagen

• IMG_2191.JPG
    IMG_2191.JPG
    38 KB · Weergaven: 3
  • IMG_2351.JPG
    IMG_2351.JPG
    78,2 KB · Weergaven: 2

Bijna burgertje pesten dit. Oke, meer dan 25 kg is teveel.. Desondanks hebben mensen er een jaar voor gespaard om het in een winkel te kopen. Helemaal wit. Erg sneu dat onze blauwe vrienden hiervoor ingezet worden in deze tijd.. Laat ze maar iets doen aan die moslimbroeder-sharia-knokploeg in Culemborg. Of aan de grens gaan staan om vluchtende terroristen tegen te houden. Dat is veel belangrijker voor de maatschappij. Dikke middelvinger naar de leiders in dit land, geef ze meer loon en wat te doen zeg..

gvd hahahaha :D Pas maar op zo meteen belt iemand nog meld misdaad annoniem, of ze checken ff je IP adres en staan ze voor je deur, met gasmaskers en alles :cool::copper:

Nou, dan heb je mijn caloriebommen nog niet gezien... zeker 5 inch.
Flash ligt er zo op, gekkenhuis!

foto-oliebollen.png

Ho ho ho.. welke gevarenklasse is dit? Zeker meer dan 25kg bruto ook.. Pluspunt is dan wel weer dat het bij dit type vuurwerk in ieder geval geen probleem als je er achterkomt dat de doos een beetje vochtig geworden is :D

Ik zal na 'de eerste' de dayafter foto posten.

maar wel beetje heel toevallig dat ze er al stonden te wachten ik denk dat ze niet kwamen voor legaal vuurwerk maar meer ander soort vuurwerk

maar wel beetje heel toevallig dat ze er al stonden te wachten ik denk dat ze niet kwamen voor legaal vuurwerk maar meer ander soort vuurwerk
Ik zie op de achtergrond een doosje van Triplex staan. Ik denk dat ze daarvoor kwamen. Dan is het alsnog lullig om zo alles kwijt te raken.:frusty:

Ik zie op de achtergrond een doosje van Triplex staan. Ik denk dat ze daarvoor kwamen. Dan is het alsnog lullig om zo alles kwijt te raken.:frusty:

Het is wel stom toevallig dat ze je opstaan te wachten .. als je net uit Duitsland komt met volle auto .
En vervolgens komen ze langs wandelen en zien dat ze het vuurwerk aan het lossen zijn en dan vertellen dat ze van politie zijn . en vervolgens staan er nog 2 politie auto's om de hoek :bonk: overigs hadden ze niet echt verstand van zaken triplex blok is als
Legaal vuurwerk meegenomen ...

En vervolgens een print krijgen voor te veel consumenten vuurwerk

zou idd lullig zijn maar wie zegt dat dat alle vuurwerk is wat op de foto staat? mss hebben ze wel meer dingen wat niet op de foto staat... het is wel heel makkelijk reageren ja de politie heeft niks beters te doen etc maar gaat wel om 500 kg vuurwerk is wel 19x het toegestane hoeveelheid die je officieel mag hebben.

Het is een kennis van mij 😂Dus weet precies wat er gebeurd is en wat er was

Hij kreeg alleen boete voor te veel consumenten vuurwerk ... boete hoogte krijgt die nog via post te horen agent had het over 1500/2000 euro

En ongeveer 3000 euro aan vuurwerk weg..

Had ook veel slechter voor hem kunnen lopen.

Gewoon dikke peg gehad . Maar dat is het risico die je neemt

Back
Bovenaan