Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ff serieus? 6uur in de rij ofwat? Meestal weet ik bij winkels dat ze verdelen over 3 dagen en die het eerst besteld kan kiezen met ophalen en zodoende de winkels kunnen inplannen maar 6 uur dan is er ergens iets niet goed gegaan.....Las het in de topic van haokan dat sommige zelfs 6uur! Op hun bestelling moesten wachten! Mooiecollectieheb je!
mijn collectie cipolla's...
![]()
gvd hahahahaPas maar op zo meteen belt iemand nog meld misdaad annoniem, of ze checken ff je IP adres en staan ze voor je deur, met gasmaskers en alles
![]()
Ho ho ho.. welke gevarenklasse is dit? Zeker meer dan 25kg bruto ook.. Pluspunt is dan wel weer dat het bij dit type vuurwerk in ieder geval geen probleem als je er achterkomt dat de doos een beetje vochtig geworden is![]()
Ik zie op de achtergrond een doosje van Triplex staan. Ik denk dat ze daarvoor kwamen. Dan is het alsnog lullig om zo alles kwijt te raken.maar wel beetje heel toevallig dat ze er al stonden te wachten ik denk dat ze niet kwamen voor legaal vuurwerk maar meer ander soort vuurwerk
Ik zie op de achtergrond een doosje van Triplex staan. Ik denk dat ze daarvoor kwamen. Dan is het alsnog lullig om zo alles kwijt te raken.![]()
Ik zie op de achtergrond een doosje van Triplex staan. Ik denk dat ze daarvoor kwamen. Dan is het alsnog lullig om zo alles kwijt te raken.![]()