Collectie foto's door de jaren heen

mooie foto's, het gevoel dat ik krijg bij het zien van de foto's kan ik niet omschrijven, het doet gewoon pijn om te beseffen dat we de mooiste tijden al gehad hebben..

2 vragen:
-Ben ik de enige die de labels van vroeger mooier vind dan de huidige of zal dit te maken hebben met de herinnering die je eraan hebt en zou je het gevoel dan over 10jaar ook hebben met de huidige labels???

-Waarom (ik deed het zelf ook) moest een collectie altijd in spiegelbeeld/symmetrisch opgebouwd worden voor de foto??? aha

mooie foto's, het gevoel dat ik krijg bij het zien van de foto's kan ik niet omschrijven, het doet gewoon pijn om te beseffen dat we de mooiste tijden al gehad hebben..

2 vragen:
-Ben ik de enige die de labels van vroeger mooier vind dan de huidige of zal dit te maken hebben met de herinnering die je eraan hebt en zou je het gevoel dan over 10jaar ook hebben met de huidige labels???

-Waarom (ik deed het zelf ook) moest een collectie altijd in spiegelbeeld/symmetrisch opgebouwd worden voor de foto??? aha
Vroeger waren er ook hele mooie labels, minder mooie labels en afgrijselijke labels. Soms heb ik het idee dat we de afgrijselijke labels uit die tijd inmiddels ook mooi zijn gaan vinden vanwege de nostalgische gevoelens.

Ik heb dat symmetrische nooit gehad, meestal kwam het er niet eens van om fatsoenlijke foto's te maken.

Het doet inderdaad pijn om de foto's terug te zien.
Wat hadden we toch eigenlijk mooie producten vroeger,er is zoveel van ons afgepakt en nu volgt de genadeklap..een vuurwerkverbod.

Ik moet wel zeggen dat het gevoel al jaren minder is,te veel mensen die een hekel hebben aan vuurwerk en lopen te zeiken.
Ik ben lid van een vuurwerkoverlast facebook groep (puur om te kijken natuurlijk) maar bij iedere knal die je hoort,word er een bericht geplaatst en gezeurd.

Dit was in bijvoorbeeld de jaren 90 totaal niet het geval,alles kon gewoon.
Een zink 901 vanuit de achtertuin de lucht in jagen tijdens kerst was geen enkel probleem.
Nu zeiken ze al als mijn zoon cat1 vuurwerk in de straat af steekt.

De foto's brengen gewoon een gevoel van nostalgie en mooie tijden,maar ook een gevoel van...waarom is het straks afgelopen...

Het doet inderdaad pijn om de foto's terug te zien.
Wat hadden we toch eigenlijk mooie producten vroeger,er is zoveel van ons afgepakt en nu volgt de genadeklap..een vuurwerkverbod.

Ik moet wel zeggen dat het gevoel al jaren minder is,te veel mensen die een hekel hebben aan vuurwerk en lopen te zeiken.
Ik ben lid van een vuurwerkoverlast facebook groep (puur om te kijken natuurlijk) maar bij iedere knal die je hoort,word er een bericht geplaatst en gezeurd.

Dit was in bijvoorbeeld de jaren 90 totaal niet het geval,alles kon gewoon.
Een zink 901 vanuit de achtertuin de lucht in jagen tijdens kerst was geen enkel probleem.
Nu zeiken ze al als mijn zoon cat1 vuurwerk in de straat af steekt.

De foto's brengen gewoon een gevoel van nostalgie en mooie tijden,maar ook een gevoel van...waarom is het straks afgelopen...
Helaas precies zoals ik het ervaar.

Jaartallen zijn onbekend maar vond deze foto's terug op een harde schijf:

Bekijk bijlage 1814095

Bekijk bijlage 1814095
Heerlijke foto's, dit was de tijd dat ik in de blaadjes zat te kijken, en bedacht wat ik allemaal zou kopen als ik ouder was:) Het is trouwens wel grappig dat iedereen uit zijn eigen jaar nostalgische gedachten heeft

Wat een lijpe dingen waren die multi bangers zeg haha.
En zijn dat nu de zwarte doos nitraten als il het goed zie?
Die heb ik wat kartonnetjes weg gestookt.
Destijds had mijn handelaar de thumping thunders op zijn lijst staan en daar een paar kartonnen van besteld.. “helaas” had hij ze niet meer, maar kreeg destijds de nog steeds onbekende “zwarte doos” nitraten mee. Nog nooit zo’n goede meegemaakt!

Prachtige fotos!

Back
Bovenaan