Ik had dezelfde, maar ik kreeg niet het idee dat die salvo's er echt in zaten.Gold Dakota van Rubro. Erg goede bak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had dezelfde, maar ik kreeg niet het idee dat die salvo's er echt in zaten.Gold Dakota van Rubro. Erg goede bak

Zo das een ukkie die evobomber?Prachtige collecties voorbij zien komen, bij deze mijn collectie, overal van genoten maar in het bijzonder van de Golden tower, Crazy cyclone, 24 tournament box en als afsluiter de transbombers blijft kippenvel!
Bekijk bijlage 1824786
Ja, is de 25mm versie die ik als gratis vuurwerk kreeg, kon slechter!Zo das een ukkie die evobomber?
Ow? Das idd niet verkeerd. De 25mm maar dan nog. Nais!Ja, is de 25mm versie die ik als gratis vuurwerk kreeg, kon slechter!
Precies dit, je voelt je als een crimineel bezig stiekem vuurwerk naar binnen brengen. Om je heen kijken dat er niemand meekijkt, maar gelukkig niks gebeurt…Ben vooral blij dat deze collecties “veilig” zijn gebleven. Het is absurd, maar je voelt je die laatste drie dagen van het jaar net als een soort drugsdealer. Veel stress, niet proberen op te vallen, geheimzinnigheid, meerdere adressen en personen erbij betrekken en altijd over je schouders heen moeten kijken. Terwijl je gewoon legaal Nederlands vuurwerk hebt besteld. Misschien “iets” meer dan 25kg, maar dat maakt ons niet opeens zware criminelen.
Slechte batch misschien?Ik had dezelfde, maar ik kreeg niet het idee dat die salvo's er echt in zaten.
Hierbij mijn collectie. Nog nooit zoveel gehad en enorm genoten! Hopelijk niet voor het laatst!
Bekijk bijlage 1825106
Bekijk bijlage 1825107
Nee, en daar heb ik behoorlijk spijt van. Heb ze tegelijk geschoten, was een heerlijke chaos!Keurig gestapeld!! Heb je die Supah crackling toevallig ook gefilmd?
Nee, en daar heb ik behoorlijk spijt van. Heb ze tegelijk geschoten, was een heerlijke chaos!
Ik heb nog wel een klein stukje (laten) filmen. Kan je zeggen dat het een prima box was!! Goede burst en mooie kleuren en bijzonder mooie crackling.Jammer, ben opzoek naar bewegende beelden! We hebben er nog 3 staan en was wel benieuwd hoe we die volgend jaar kunnen toepassen![]()