Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
goeie funke blokken man
Ja man, vind de uitwerkingen ook behoorlijk goed. De Monster in het bijzonder!Wow, Lion en Monster weer mooie labels van Riakeo![]()
Potver... als ik al die grote collecties zie.. vooral al die Funke en Riakeo, dan wil ik alleen maar vuurwerk vuurwerk vuurwerk hebben!! Ik ga volgend jaar iedere maand geld opzij leggen, proberen wat bij te verdienen met Marktplaats, dingen kopen/verkopen. Mijn kinderen lief aankijken met mijn verjaardag etc. want ik wil niet meer een jaartje zoals dit jaar waarbij ik bijna moet gaan huilen (kiddin') als ik naar mijn kleine collectie kijk en dan al dat moois van diverse freaks hier zie. Ik gun jullie straks allemaal een fantastich mooi oud en nieuw!!![]()
![]()
Met Funke heb ik dat ook nog altijd hoor. Nadeel zonder auto dat dat nooit gaat lukken, behalve het kleine spul. Dus ben ik daar maar blij mee en berust me in het voor mij onhaalbare. En als ik het wel ns probeert sta ik in een onmogelijke ijskoude rij van 3 uurPotver... als ik al die grote collecties zie.. vooral al die Funke en Riakeo, dan wil ik alleen maar vuurwerk vuurwerk vuurwerk hebben!! Ik ga volgend jaar iedere maand geld opzij leggen, proberen wat bij te verdienen met Marktplaats, dingen kopen/verkopen. Mijn kinderen lief aankijken met mijn verjaardag etc. want ik wil niet meer een jaartje zoals dit jaar waarbij ik bijna moet gaan huilen (kiddin') als ik naar mijn kleine collectie kijk en dan al dat moois van diverse freaks hier zie. Ik gun jullie straks allemaal een fantastich mooi oud en nieuw!!![]()
![]()