Collectie foto's 2023 - 2024

Goh die Birth heb ik nog lopen zoeken, was alleen nog ergens tussen Amersfoort en Nijkerk in, werd me te zot. Zijn in Houten 't Goy ook nog te vinden

Ik heb nog altijd niet zoveel met fonteinen...

20231228-142532.jpg

:D
2 Bonfireworks Zilveren Ballen fonteinen stonden er niet op trouwens. Beter dan blauwe....

Goh die Birth heb ik nog lopen zoeken, was alleen nog ergens tussen Amersfoort en Nijkerk in, werd me te zot. Zijn in Houten 't Goy ook nog te vinden

Deze komen bij Almere Haven vandaan, maar ze zijn inderdaad lastig te vinden inmiddels. Wel tof dat je de Katla on Fire erbij hebt. Maar één keer gehad helaas maar wat waren die dingen ongelofelijk goed zeg!

IMG_20231228_163739370.jpg
De collectie is compleet, erg benieuwd! Niet de grootste maar hopelijk zorgvuldig samengesteld.
Zoals verwacht de Supercell i.p.v. Warlord, daarnaast hopen op een meevallende Blade Runner.
Erg veel zin in oud en nieuw!

Het grootste deel van de collectie is binnen, Beetje in de gauwigheid bij elkaar gezet, de rest komt er nog bij komende dagen 20231228_131416.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een leuke collectie foto's komen er weer voorbij. Bedankt voor het delen! Wel beetje dubbel gevoel voor mij. Prachtig om te zien natuurlijk. Ik kan helaas niet meedoen dit jaar. Herstellend van een operatie en dus niet in staat om het prachtige vuurwerk op te halen en (veilig) af te steken. Maar natuurlijk, geniet ervan iedereen! En wens jullie veel plezier en hopen op mooi weer. Volgend jaar maak ik het dubbel goed voor mezelf!

Wat een leuke collectie foto's komen er weer voorbij. Bedankt voor het delen! Wel beetje dubbel gevoel voor mij. Prachtig om te zien natuurlijk. Ik kan helaas niet meedoen dit jaar. Herstellend van een operatie en dus niet in staat om het prachtige vuurwerk op te halen en (veilig) af te steken. Maar natuurlijk, geniet ervan iedereen! En wens jullie veel plezier en hopen op mooi weer. Volgend jaar maak ik het dubbel goed voor mezelf!

Beterschap kerel

Die waren eerlijk gezegd een beetje aan me voorbij gegaan. Mooie dingen! Ik ga morgen wel nog 2 Crackling Bizar Fountains ophalen. Heel benieuwd naar.
Ik heb de dummy in mijn handen gehad vandaag en de video bekeken.. maar ben niet overtuigd. Ben benieuwd wat je er straks van zult vinden.

Zag ze bij joure vandaag iemand helpen met inladen, die liep met krukke en ze poot in het gips. Weet niet wat jouw staat is maar kan misschien nog de moeite zijn. In ieder geval sterkte met je herstel!

Zo. Daar issie dan.

Merk wel dat na Covid de collectie structureel kleiner is geworden, maar dat de focus op nichere dingen wel blijft bestaan.

Het is toch weer gelukt wat leuke fonteinen te scoren. En ja, spinner tails en crossette zijn ook weer gelukt.

Helaas wel een afkeur op de Evo Super Nova (geld terug) en de Bonfire Silverballs (niet op voorraad) laten vervangen door 2 VDN fonteinen en 2 cakejes uit de GBV Excellent Silver als extra'tje er bij gekregen.

Al met al best tevreden

IMG_20231228_185612.jpg

Zag ze bij joure vandaag iemand helpen met inladen, die liep met krukke en ze poot in het gips. Weet niet wat jouw staat is maar kan misschien nog de moeite zijn. In ieder geval sterkte met je herstel!
Ik kan en mag 2 weken lang niet auto rijden. Bukken kan niet en hard voets lopen kan en mag ik ook niet. Dus kan het niet (veilig) afsteken. Helaas! Maar dank je wel.

Beterschap !!

Back
Bovenaan