Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2 Bonfireworks Zilveren Ballen fonteinen stonden er niet op trouwens. Beter dan blauwe....Ik heb nog altijd niet zoveel met fonteinen...
![]()
![]()
Goh die Birth heb ik nog lopen zoeken, was alleen nog ergens tussen Amersfoort en Nijkerk in, werd me te zot. Zijn in Houten 't Goy ook nog te vinden
Ik mis bij jullie de spit it out en de stellaris.. ik heb ze beide
Ik mis bij jullie de spit it out en de stellaris.. ik heb ze beide
Wat een leuke collectie foto's komen er weer voorbij. Bedankt voor het delen! Wel beetje dubbel gevoel voor mij. Prachtig om te zien natuurlijk. Ik kan helaas niet meedoen dit jaar. Herstellend van een operatie en dus niet in staat om het prachtige vuurwerk op te halen en (veilig) af te steken. Maar natuurlijk, geniet ervan iedereen! En wens jullie veel plezier en hopen op mooi weer. Volgend jaar maak ik het dubbel goed voor mezelf!
Ik heb de dummy in mijn handen gehad vandaag en de video bekeken.. maar ben niet overtuigd. Ben benieuwd wat je er straks van zult vinden.Die waren eerlijk gezegd een beetje aan me voorbij gegaan. Mooie dingen! Ik ga morgen wel nog 2 Crackling Bizar Fountains ophalen. Heel benieuwd naar.
Wat een leuke collectie foto's komen er weer voorbij. Bedankt voor het delen! Wel beetje dubbel gevoel voor mij. Prachtig om te zien natuurlijk. Ik kan helaas niet meedoen dit jaar. Herstellend van een operatie en dus niet in staat om het prachtige vuurwerk op te halen en (veilig) af te steken. Maar natuurlijk, geniet ervan iedereen! En wens jullie veel plezier en hopen op mooi weer. Volgend jaar maak ik het dubbel goed voor mezelf!
Ik kan en mag 2 weken lang niet auto rijden. Bukken kan niet en hard voets lopen kan en mag ik ook niet. Dus kan het niet (veilig) afsteken. Helaas! Maar dank je wel.Zag ze bij joure vandaag iemand helpen met inladen, die liep met krukke en ze poot in het gips. Weet niet wat jouw staat is maar kan misschien nog de moeite zijn. In ieder geval sterkte met je herstel!
Beterschap !!Wat een leuke collectie foto's komen er weer voorbij. Bedankt voor het delen! Wel beetje dubbel gevoel voor mij. Prachtig om te zien natuurlijk. Ik kan helaas niet meedoen dit jaar. Herstellend van een operatie en dus niet in staat om het prachtige vuurwerk op te halen en (veilig) af te steken. Maar natuurlijk, geniet ervan iedereen! En wens jullie veel plezier en hopen op mooi weer. Volgend jaar maak ik het dubbel goed voor mezelf!
Wow! Ik vond vorig jaar 3 tegelijk al waanzinnig! Ga je deze alle 12 tegelijk doen? Dat word dikke chaos! Hoop op filmpje