Collectie foto's 2023 - 2024

IMG_3256.jpg
Prima vermaakt dit jaar. Die lucky nr 19 waren verassend goed. De prijs kwaliteit topper was echt wel de display turbo box. Volgend jaar meer van magnum!

Laatst bewerkt:
20231231_143545.jpg
Eerder al een foto gepost, maar nu nog een keer van de gehele collectie. Moet zeggen dat ik dit jaar een hoop goede keuzes heb gemaakt, Enige wat ik volgend jaar anders zou doen is de kleinere cakes in de vooravond opstoken, want die vallen om 00.00u toch een beetje weg in al het geweld.

Paste niet helemaal op de foto, maar dit is het grootste deel van de collectie.

Laatst bewerkt:
Hierbij het grootste gedeelte van onze collectie:

PXL_20231230_111654789~2.jpg
De onderste doos zonder omdoos is de Pyro Rockstar

En mijn collectie kleiner spul

PXL_20231228_114146562.jpg

Mijn collectie folders voor dit jaar! Een magere winst, maar beter dan voor de corona jaren gaat het helaas niet meer worden! Ik heb elke folder zelf moeten halen! Niets in de bus gehad dit jaar! Het elk jaar intensief folders verzamelen nadert zijn eind! Het verzamelen van folders gaat gewoon door in de vorm van ruiling! Tijden veranderen zullen we maar zeggen!Bekijk bijlage 78394

Tijdens de verkoopdagen hoop ik er nog een paar mee te kunnen nemen!

Ik kreeg afgelopen jaar slechts één folder in de bus in de reclamebundel. Dit jaar geen enkele.
In de pre- Corona jaren maximaal 2 folders door de bus als reclamebundel.

Sommige winkeliers wilden al 10 jaar geleden geen geld meer steken in het laten drukken van folders en dat gedrag is sindsdien alleen maar toegenomen. Toch betrapte ik dit jaar 2 winkels die teruggingen naar folders. :D

Maar verzamelen zal in de toekomst inderdaad voornamelijk ruilen zijn.

Sorry voor de offtopic mensen. Was enthousiast geraakt door de folder- post van Black Dragon!

Het was weer een mooi jaartje! Prachtig om al die collecties te zien. Zoveel variatie, blijft toch wel het mooiste draadje op dit forum.

Zelf laat begonnen met bestellen, maar toch wat mooie product bij elkaar kunnen sprokkelen. Zit nog wat spul bij van vorig jaar (Bovenste bruine rij is een setje Brasilian uit 2018) en er missen nog wel wat producten maar die liggen elders (Rambam 3.0 bijv. en wat los spul)

P1130346.jpg
20231231_191652.jpg
20231230_115105.jpg

Ben voor het eerst in Duitsland gaan vuurwerkshoppen. Sowieso leuke ervaring, en mooi vuurwerk voor een prima prijs. Komend jaar geen verhuizing en hopelijk weer iets meer vuurwerkbudget :yes:

IMG20231229213219.jpg

Back
Bovenaan