Collectie foto's 2022 - 2023

die linker had ik ook graag gewild hebben jeugdliefde zo mooi net als green bamboo yellobees cloud en nog 1

Dit waren volgens mij ooit zeer populaire artikelen, doet mij terugdenken aan toen je nog met een tas rond je schouder vol rotjes en pijltjes heel de dag buiten struinde. Kon het niet laten om ze te kopen. Goed kans dat ze gewoon in de kast blijven liggen...
Bekijk bijlage 70317

ik ben benieuwd naar sommige collectie's vanavond of morgen ( bv die van rommetje e die van koning hebben altijd dikke collectie )
want je kunt mij niet vertellen dat dit de collectie's zijn hahaa ik snap het wel waarom , maar ben wel benieuwd wat er uit de hoge hoeden komt

ik ben benieuwd naar sommige collectie's vanavond of morgen ( bv die van rommetje e die van koning hebben altijd dikke collectie )
want je kunt mij niet vertellen dat dit de collectie's zijn hahaa ik snap het wel waarom , maar ben wel benieuwd wat er uit de hoge hoeden komt
Bij deze 75D74B94-A46D-4F2D-8E55-5E6BC948E4C1.jpg

Mijn collectie van dit jaar! Ik vertrek zo naar familie waar ze zelf ook nog 5 big shoppers vol hebben, ook de rest van de straat heeft flink ingeslagen. Dat wordt genieten vandaag!

321962359_1202303587382796_6286349501006146310_n.jpg

Iedereen veel plezier, en wees voorzichtig!

FlPZJBBWQAErRv4

Kon de verleiding toch niet weerstaan dus toch voor 280 euro vuurwerk gekocht.

60,- euro voor een Snow Shadow? Wow. Het is een mooi product, maar 60,- euro? Damn. Ik heb er nog eentje staan waar ik me herinner enkele jaren terug niet meer dan 20,- voor te hebben betaald. Het wordt tegenwoordig echt onbetaalbaar.

Back
Bovenaan