Collectie foto's 2022 - 2023

Dit waren volgens mij ooit zeer populaire artikelen, doet mij terugdenken aan toen je nog met een tas rond je schouder vol rotjes en pijltjes heel de dag buiten struinde. Kon het niet laten om ze te kopen. Goed kans dat ze gewoon in de kast blijven liggen...
20221229_182938.jpg

Totdat je een bezoek krijgt van de politie adhv van deze foto's

Ieder jaar weer dezelfde bangmakerij.. Het is werkelijk nog nooit voorgekomen in de historie van dit topic. Ja, er zijn zeker leden die bezoek hebben gehad van de politie, maar dat had helemaal niets te maken met dit topic en vrijwel uitsluitend dankzij nare buurtjes of random weg controles.

Ieder jaar weer dezelfde bangmakerij.. Het is werkelijk nog nooit voorgekomen in de historie van dit topic. Ja, er zijn zeker leden die bezoek hebben gehad van de politie, maar dat had helemaal niets te maken met dit topic en vrijwel uitsluitend dankzij nare buurtjes of random weg controles.

Je merkt wel dat men voorzichtiger is geworden. In de topics van een jaar of 8 terug (of langer) zag je veel uitgebreidere collecties uitgestald staan.

De helft vd collectie
Morgen nog wat potjes halen bij de winkel.
Eind collectie volgt ☺️20221229_143428.jpg

Laatst bewerkt:

Tja zolang ze de adressen afgaan van personen die een beetje visco lont gekocht hebben bij een webshop,
zolang ze sommige youtube kanalen het leven zuur maken en tal van andere voorbeelden is het misschien een kwestie van tijd.
Heeft niets met bang maken te maken, maar met bescheiden voorzichtigheid.
Heb m'n lessen wel geleerd in de loop der jaren, de belangrijkste was iig dat niets meer veilig of privé is dus better safe than sorry.

FlPZJBBWQAErRv4

Kon de verleiding toch niet weerstaan dus toch voor 280 euro vuurwerk gekocht.

Mooooi!!! Die Weco dingen ook :D

Geen Celebrity Fountain? Waren(/zijn?) 1+1 en ook tof plus langdurig

Eerlijk gezegd had ik ze wel in mijn mandje samen met die Tokyiokio(of hoe dat ding mag heten) maar uiteindelijk niet besteld en daarna helemaal vergeten om deze alsnog te bestellen. Ach ja, ik heb nu toch wel voldoende fonteinen en heb nu extra ingekocht voor de komende jaren want als straks toch een verbod komt dan heb ik in ieder geval toch wat fonteinen waar ik van kan genieten.

Back
Bovenaan