Collectie Foto's 2017-2018

Wat een collectie foto's allemaal :cool:
Ben benieuwd naar ieders collectie 2018/2019.

Het valt me op dat een aantal merken favoriet zijn en dan met name enkele boxen:
- Evolution en vooral de Serenity en de fairy tail
- Volt van VWT scoorde ook goed
- Pangu
- Wolff (cruelt traction, jackhammer
- Rubro Transbomber

Crown Collection van Broekhoff zie je eigenlijk maar weinig. En ik moet eerlijk zeggen, heb nog nooit wat van Crown gehad. En dat komt met name door de relatief (of gevoelsmatig) hoge prijs.

Ook de Volt Father van Volt! heb ik op geen enkele collectiefoto gezien, wellicht een tikkeltje overpriced... Naja ik wilde deze dit jaar wel in mijn collectie hebben :wink:

4JxPa0e7.jpg

H1oEY3GE.jpg

:yes:

Wat een collecties weer! Heerlijk om te zien

Ik heb ook nog een fotootje van afgelopen jaar

Bekijk bijlage 40091

Wat een toppers staan er tussen zeg. Een paar geweldige single shots als de Royal Thunder Smoke en Ghostking. Zie ik daar nou ook nog de Whistling Thunder Queen? Ik vind de Burning Horse ook een geweldige cake, diverse effecten die mooi in elkaar overlopen en een mooie finale, pareltjes! En zelfs nog een Salute Cake, 2 zo te zien?

Wat een collecties weer! Heerlijk om te zien

Wat een toppers staan er tussen zeg. Een paar geweldige single shots als de Royal Thunder Smoke en Ghostking. Zie ik daar nou ook nog de Whistling Thunder Queen? Ik vind de Burning Horse ook een geweldige cake, diverse effecten die mooi in elkaar overlopen en een mooie finale, pareltjes! En zelfs nog een Salute Cake, 2 zo te zien?

Royal Thunder Smoke was inderdaad weer genieten! Gelukkig kon ik er vorig jaar nog een paar op de kop tikken. Blijven wat gevaarlijk omdat sommige bombettes pas op de grond knallen, maar als je daar rekening mee houdt levert het verder geen gevaar op. Ghost King heb ik maar even ingeslagen, nog 2/3 van de stapel staan en dat wordt verdeeld over de komende 2 tot 3 jaarwisselingen.

Inderdaad ook een pakje Whistling Thunder Queen, bewust zuinig mee gedaan zodat ik nog een pakje zou hebben, nu wel echt op maar wat waren ze gaaf! Burning Horse vorig jaar een karton van gehaald in Vathorst. Zoals gezegd, prachtige cake, prachtige effecten, prachtige finale. En ja, er staat ook een Salute Cake 2 tussen. 3 staan er niet op de foto, maar die komen de volgende 3 jaar op de foto voorbij.

De Double Fury (box van 2 cakes, had ik dus twee keer) was ook echt geweldig. Heerlijk langduring, mooie effecten en ik genoot ook erg van de doffe klappen bij het lanceren van de mines bij sommige schoten. Ja, eigenlijk van alles wel heel erg genoten!

Mijn collectie 2017/2018

Mijn collectie 2017/2018

Hierbij mijn collectie.
dit jaar nog meer :p:p
Crueltraction miste maar spreekt voorzich

99% gekocht bij vuurwerklandsteenbergen

Bijlagen

• E6835E0C-9FE0-449E-8712-92B037633FA4.jpg
    E6835E0C-9FE0-449E-8712-92B037633FA4.jpg
    205,8 KB · Weergaven: 4
  • 6EB0D6BD-7406-451E-BAFE-3039F202D2FD.jpg
    6EB0D6BD-7406-451E-BAFE-3039F202D2FD.jpg
    203,8 KB · Weergaven: 4
  • F7E2C14B-1825-432A-A835-6E3DFC0E1E23.jpg
    F7E2C14B-1825-432A-A835-6E3DFC0E1E23.jpg
    188,9 KB · Weergaven: 4
Dikke collectie inderdaad met vele toppers.
Alleen die box met paars aan de linkerkant zegt me zo niets.

Back
Bovenaan