Collectie Foto's 2017-2018

Niet alleen bij de liefhebbers. Heb de afgelopen dagen een aantal winkeliers gesproken die graag Evolution willen. Een andere dealer was op zoek naar een ander merk en heb hem Evolution aan geraden. Hij neemt contact met je op Marcel.:p

Ook maar even een plaatje vanuit mijn kant. De proline cakes heb ik gewonnen met de GBV Weco Prijsvaag. Ik ben benieuwd wat die gaan doen. Daarnaast nog wat kleinere (gratis) cakes. Hoogtepunt moet natuurlijk de Transbomber en 2 pangu boxen worden :)

28l3nv4.jpg

Nog even een update van wat er gister nog bij is gekomen. Het onderste doosje in het midden is de sky princess van fireworks for all.

IMG_3279.jpg

Ik wil jullie allemaal een hele fijne, gezellige en natuurlijk een veilige dag, avond en jaarwisseling toewensen en veel geluk en gezondheid voor 2018. En natuurlijk iedereen, 🎇🎆GENIET VAN HET VUURWERK🎆🎇 🥂🥂

Ziet er bizar goed uit!! Hoop dat er hier in de straat ook nog wat leuks voorbij komt.

Gisterenavond heb ik nog even 2 White red rebels weten te regelen voor een prikkie bij Gebro. Dit gaat het worden voor vanavond!

IMG-20171231-WA0001.jpg

Back
Bovenaan