Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijkbaar mag je tegenwoordig niet je mening uitten op dit forum. Ik begin bijna te denken dat er mensen hier op het forum zitten die er baat bij hebben als er niks negatiefs over Zena wordt gezegd.
Ik hoor echter nergens goede tegenargumenten. Er kan geen exacte datum gegeven worden wanneer producten weer op voorraad zijn. Frappant dat Loots Vuurwerk kan melden dat bijvoorbeeld de Manadarin ongeveer rond 19 december weer op voorraad is. Alhoewel ik "het niet melden van een datum" als kritiekpuntje niet eens heb genoemd, maar goed. Dit is niet eens het probleem.
Daarnaast zijn er wel degelijk relatief kleine winkels (weliswaar niet in België) die een groot deel van het funke assortiment continu kunnen aanbieden. De 19shots cakes worden voor de vrijwel dezelfde prijs verkocht als bij Zena.
Als reactie wordt alleen maar gegeven "het is geen makkelijk proces" en "heb wat respect en begrip". Hiermee wordt niet verklaard waarom anderen het WEL kunnen en Zena niet.
Dus als je niet met goede tegenargumenten kan komen, schrijf dan niks!
Zena is gewoon de afgelopen twee jaren achteruit gegaan. Het is een feit dat er heel weinig Zena producten zijn,dat de producten snel uitverkocht raken en dat de acties minder zijn dan voorgaande jaren. Dit is niet te ontkennen! Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er zo over denken.
Als ik deze punten benoem, betekent het niet meteen dat ik geen begrip of respect heb voor Zena. Ik zal mijn vuurwerk bij Zena blijven kopen, maar het mag best wel benoemd worden dat het minder is.
Het is gewoon zonde!
Die 19 shots van funke, in hoeverre is dat te vergelijken met fairytale van evo?
Ze zijn qua effecten anders. Ik denk dat ze qua burst en effectgrootte wel te vergelijken zijn! Al is het Funke assortiment wat gevarieerder vind ik. Ook wat kleurrijker en het Fairytail assortiment is veelal goud en crackling.
Ze zijn qua effecten anders. Ik denk dat ze qua burst en effectgrootte wel te vergelijken zijn! Al is het Funke assortiment wat gevarieerder vind ik. Ook wat kleurrijker en het Fairytail assortiment is veelal goud en crackling.
Is het trouwens dus zo dat deze cakes per doos worden verkocht en dus niet per stuk?
Hopelijk binnen nu en 2weken nog een nieuwe lading matten. Tevens komen er nog fantastische producten aan de komende weken. Geef dus niet al je geld uit want dit ga je nog nodig hebben voor al het moois wat nog komen gaat. Hahaha
Is het mogelijk die Funke 19 shots cakes door te verbinden zodat je een cakebox maakt?