Collectie foto´s 2019/2020

overzicht.jpg dit is wat ik nog over heb van vorig jaar. Beetje klein spul nog. Komen nog een aantal cakes bij en dan is de collectie wel weer compleet

Ik kan echt niet wachten om dit topic komende week weer te volgen!! Absoluut 1 van mooiste topics op dit forum:p

Even in de schuur geweest, ergens onder het stof lag een klein doosje, beetje knalpotjes.

360.jpg

360.jpg

Dit is wat ik over heb van vorig jaar:

B383C70B-62DD-47B7-A2F4-3C01FF8ABB97.jpg
10739AC8-ADCF-4AD5-A4C8-EDE316A87C24.jpg

Totaal 6 pakken Eccentric Shots
3 pakken Mama Mia
En de losse cakes van o.a. Evolution

Het lijkt me als ze daar heel druk mee waren, ze in het lijstjes topic ook al genoeg "slachtoffers" konden uitpikken. Denk/hoop dat ze wel wat beters te doen hebben ....

De politie zit met smart te wachten op alle foto,s die de komende dagen gepost worden.

Inderdaad, de landwacht staat klaar om eens legaal vuurwerk in te komen nemen.
Overigens heb ik begrip voor agenten die gewoon hun orders uitvoeren.
Alleen mochten er dienders meelezen, bedenk wel of je bij de juiste werkgever zit als jouw werkgever meer prioriteit geeft aan een beetje teveel legaal vuurwerk dan aan diefstallen, bedreigingen, drugshandel en vandalisme.

Inderdaad, de landwacht staat klaar om eens legaal vuurwerk in te komen nemen.
Overigens heb ik begrip voor agenten die gewoon hun orders uitvoeren.
Alleen mochten er dienders meelezen, bedenk wel of je bij de juiste werkgever zit als jouw werkgever meer prioriteit geeft aan een beetje teveel legaal vuurwerk dan aan diefstallen, bedreigingen, drugshandel en vandalisme.

Bij ruim 350 zedenzaken per jaar duurt het maanden tot soms zelfs een jaar voordat de zedenpolitie tijd heeft om het onderzoek te starten en de vermoedelijke dader te verhoren. Zelfs na verkrachting

fijne prioriteiten.....en dan janken dat ze geen respect krijgen

In ieder geval weer te poppelen om alle nieuwe collectie fotos te zien! Politie heeft heus, hoop ik, wel wat beters te doen dan budget, personeel, materiaal en tijd te investeren om alle forumleden te onderzoeken en ze als maffialeden op te sporen.

Wees inderdaad een beetje op je hoede. Dit uit eerdere ervaringen hiermee op dit forum en specifiek de collectiefoto topics. Maar ik weerhoud me er niet van om weer een mooi plaatje te schieten van mijn collectie dit jaar.:D

Heb ook even vandaag alle dozen opengetrokken en gekeken wat voor moois ik nog heb liggen en had opgespaard. Een leuke kleine collectie met wel kwalitatief super vuurwerk. Hier komt straks nog een kleine hoeveelheid bij wat net genoeg zal zijn om de dag door te komen. Denk dat ik na dit jaar niet zoveel meer over zal hebben, wat eigenlijk ook de bedoeling is.

restant vuurwerkcollectie 2019.jpg

Back
Bovenaan