Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Amsterdam heeft gesproken en wil geen vuurwerkverbod. Zelfde met Apeldoorn. Den Haag laat altijd van zich horen wat betreft vuurwerk, zelfs tijdens de corona periode.
Dat ze toch stug doorzetten met het verbod in Amsterdam, was een voor de hand liggende verwachting. Ik vermoed dat het bij gebrek aan een landelijk verbod gewoon een strategie is om vuurwerkwinkeliers/dealers weg te krijgen dmv uitkoop. Maw de sfeer omtrent de verkoop zo onaantrekkelijk als mogelijk maken, dat ze overstag gaan met het uitgekocht worden.
Mijn gevoel zegt dat we voor de zomer helemaal niets meer over het vuurwerkverbod voorstel gaan horen, nu het zon puinhoop is na de verkiezingen. Dat ze eerst andere zaken moeten gaan bespreken. Wat denken jullie?
Hmm, ik hoop het. Maar vergeet niet dat de combi GL/PvdA samen de 2e partij in de Eerste Kamer zijn geworden. Dat is een trucje van ze maar ze proberen op die manier wel meer invloed te krijgen en uit te oefenen. Daar zit dus wel een gevaar in. Ook de PvdD heeft alweer gewonnen. Als je in de "winning mood" bent, wil je ook meteen doorpakken en bij GL en PvdD staat vuurwerk natuurlijk hoog op het lijstje.
JA21 kan je wegstrepen tegen VoltLaten we realistisch blijven. GL is niet gegroeid, PvdA heeft er één zeteltje bij gekregen. Dus van groei in de zin van winnen is geen sprake. Al willen ze maar wat graag doen geloven dat ze óók gewonnen hebben. En zo kennen we de linkse kliek weer met liegen, bedriegen en verdraaien. Er is maar één winnaar aan te wijzen, en dat is BBB! En als er een tweede winnaar aan te wijzen valt, dan is dat JA21 wel met 3 zetels winst. Voor ons ook gunstig. De rest heeft er of een zeteltje bij gekregen of heeft al dan niet flink verloren.
Voor dit jaar ben ik er nog niet ongerust op. Ik laat me er in elk geval niet door leiden.
JA21 kan je wegstrepen tegen Volt![]()
Ik weet niet wat voor meuk ze allemaal op die site hebben tegenwoordig, maar wat ik ook aan cookies ed toesta, ik kan niet stemmen. En een crowdsignal link geven ze er niet meer bij tegenwoordig. Eén grote datamining boel geworden, dat platform
Tsja jullie hebben er zelf voor gestemd blijkbaar. IK heb ook geen medelijden meer met woke amsterdamEn vandaag kan ik de poll opeens weer zien, en is die van gister 59% voor een verbod geëindigd. Hoe opvallend goed komt dat ze ff uit zeg!
Complete kutgemeente hier met die combi VVD-burgemeester en GL/PvdA gemeenteraadmaken de stad kapot
Dat soort kansloze opmerkingen worden wel meer gemaakt door TCDD,maar daar waren jullie wel al van op de hoogte dacht ik....Kansloze opmerking….