Code Red

Ja, ik zat ook te wachten op de salvo cake. Voorzichtig heen gelopen, maar hij was toch echt al leeg :p
Erg jammer dat deze er niet inzat, maar bij de laatste demo’s dus telkens nog een sample geschoten is.

1 van de beste nieuwkomers dit jaar. Code red van Vuurwerktotaal nog steeds een topper hoor zonder die eindsalvo de versnelling was ook om te smullen. Komt er ondanks missen eindsalvo gewoon weer bij dit jaar!!

Wat een bak is dit inderdaad, tempo top, grote effecten met constant rode elementen, mooie mix. Deze box heeft het allemaal, ook het label is geweldig en de prijs is dikke prima, hopelijk weten ze die prijs vast te houden.

Enorm gave bak inderdaad zeg! Wij hadden deze als afsluiting met meteen erachter de Transbomber
Helaas valt de kwaliteit van de film wat tegen maar wat was het gaaf. Telefoon van kameraad gebruikt aangezien de mijnne er mee kapte op 43% :frusty:

Wat een prachtbak is dit ook weer zeg. Denk dat er hier ook al genoeg over gezegd is, en kan me alleen maar aansluiten bij iedereen. Als je van dikke kleuren en een lekker tempo houdt, dan moet je deze in je collectie hebben. Dat de laatste cake niet all at once is, vind ik persoonlijk geen enkel probleem. Hij ramt prima door namelijk.

Terecht als beste gekozen, op de demo was ie ook weer prachtig en in de straat komt ie nog veel beter over.

Vermoedelijk ergens waar ze ondanks de schaarste aan reliëf, toch veel bergen hebben. Specifiek gemaakt van het pseudoniem van Dwayne "The Rock" Johnson.

Back
Bovenaan