Code Red

Nou lekker dan...waarom roepen mensen dat het productie was zonder het te weten ?

@MasterBsc

Ik las dat op Youtube, maar blijkbaar dus toch een sample. Ik was er zelf niet bij op het schietveld oid dus als ik dat lees dan geloof ik het wel. Op het filmpje waar ik plaats is de doos verder ook niet te zien.

@ laurence

Ik las dat op Youtube, maar blijkbaar dus toch een sample. Ik was er zelf niet bij op het schietveld oid dus als ik dat lees dan geloof ik het wel. Op het filmpje waar ik plaats is de doos verder ook niet te zien.

@ laurence
Tja, met dat soort dingen is het gewoon oppassen , nu zijn er straks mensen die dit blind hebben gekocht vanwege het filmpjes terwijl het een sample was.ik was ook al blij met m'n aankoop maar nu is het dus gewoon weer afwachten wat het wordt.:(

Wordt een beetje moe van sample of productie. Tuurlijk moet je altijd afwachten wat een product gaat doen. Maar ik heb er altijd nog wel vertrouwen in gehouden.

Tja, met dat soort dingen is het gewoon oppassen , nu zijn er straks mensen die dit blind hebben gekocht vanwege het filmpjes terwijl het een sample was.ik was ook al blij met m'n aankoop maar nu is het dus gewoon weer afwachten wat het wordt.:(

Ik ben dan net zo verbaasd / mogelijk teleurgesteld als jij. Ik vind op youtube een filmpje van de 'productie' versie en neem dat letterlijk over, wat ik zelf niet onlogisch vind. In Duitsland heb ik ook geen reden om dat te wantrouwen aangezien samples schieten daar meer uitzondering dan regel is. Achteraf is het nu blijkbaar een sample dus daar kijk ik dan ook verbaasd naar op.

Balen dat dit toch een sample betrof dan. Wel goed dat dit nu is opgemerkt in het filmpje. Dan kijk ik extra uit naar een demo waarbij deze box mogelijk geschoten gaat worden. Ik heb wel vertrouwen in Vuurwerktotaal, bijna alle boxen presteren daar wel naar behoren. Daarnaast zijn er meerdere importeurs die gelijkwaardige effecten in de boxen aanbieden tegen een vergelijkbare prijs!

Hoe meer filmpjes ik zie, hoe meer ik hem volgend jaar in de collectie wil hebben.

Leuk om te lezen, ik heb namelijk precies het tegenovergestelde. Ik was van plan hem dit weekend te bestellen maar besloten na de filmpjes dat dit toch niet helemaal mijn ding is en hem niet ga bestellen.

Gelukkig valt er over smaak niet te twisten :)

?? Dan zou ik toch maar eens terugkijken naar de producttopics van de afgelopen jaren. Niet voor niks meerdere prijzen gewonnen met verschillende cakes en een hele rits aan Importeur van het Jaar...

Ik loop lang genoeg mee, om dit te kunnen zeggen me dunkt. :D

Daarbij het lukt bijna geen 1 importeur zo perfect een volle batch te maken!!

?? Dan zou ik toch maar eens terugkijken naar de producttopics van de afgelopen jaren. Niet voor niks meerdere prijzen gewonnen met verschillende cakes en een hele rits aan Importeur van het Jaar...

Over het algemeen is mijn ervaring met Vuurwerktotaal uitstekend samengevat in deze video.

Over het algemeen is mijn ervaring met Vuurwerktotaal uitstekend samengevat in deze video.

Maar wat had je dan verwacht van een budgetcakeje van ca. € 3,50 pst? Een perfect en groot uitgevoerd effect?

Wat je nu eigenlijk doet is een Skoda Mii vergelijken met een Audi A4: ze komen allebei uit de Volkswagen fabriek maar hebben een enorm verschil in uitvoer, prestaties en prijs.

Ze zijn niet voor niets zo vaak achter elkaar verkozen tot Beste Importeur. Ik heb er volledig vertrouwen in!!

Maar wat had je dan verwacht van een budgetcakeje van ca. € 3,50 pst? Een perfect en groot uitgevoerd effect?

Wat je nu eigenlijk doet is een Skoda Mii vergelijken met een Audi A4: ze komen allebei uit de Volkswagen fabriek maar hebben een enorm verschil in uitvoer, prestaties en prijs.

Ze zijn niet voor niets zo vaak achter elkaar verkozen tot Beste Importeur. Ik heb er volledig vertrouwen in!!

Ik zei ook expres mijn ervaring met Vuurwerktotaal, niet op dat specifieke product afgaand maar welk product ik van hen ook zie ze hebben allemaal dat type halve boektjes, slappe burst erin zitten. Typerend voor deze importeur. Alleen op importeursdemo's weten ze deze verbazingwekkend goed te verbergen.

Kijk ook de duurdere boxen hebben die slappe boeketjes er teveel in zitten, neem deze als voorbeeld.

En toch zijn dit juist naar mijn ervaring uitzonderingen op de regel. Neem de Wicked Whistle, de Spinnerz 2 Colorz, Massive, Hallucinator, Commando, Full Moon Party, Der Hammer, enz. Allemaal steengoed in de straat tijdens Oud & Nieuw. Of zal het iets te maken hebben met budget-/actie-varianten? Want dat zijn beide artikelen immers, die The Strobe heeft nooit in het reguliere assortiment van VWT gezeten en zetten ze alleen in voor acties volgens mij (en die vind ik nog wel meevallen trouwens, vandaag € 53 bij VWT zelf en ik zie 'm zelfs voor € 43,50 online staan, dan heb je toch een prima boxje voor dat geld).

Zo kan ik van elke importeur wel een paar voorbeelden noemen. Vorig jaar de spinning 2 colorz in de straat gehad, wat een beest! Kortom een beetje te kritisch op één importeur :)

En toch zijn dit juist naar mijn ervaring uitzonderingen op de regel. Neem de Wicked Whistle, de Spinnerz 2 Colorz, Massive, Hallucinator, Commando, Full Moon Party, Der Hammer, enz. Allemaal steengoed in de straat tijdens Oud & Nieuw. Of zal het iets te maken hebben met budget-/actie-varianten? Want dat zijn beide artikelen immers, die The Strobe heeft nooit in het reguliere assortiment van VWT gezeten en zetten ze alleen in voor acties volgens mij (en die vind ik nog wel meevallen trouwens, vandaag € 53 bij VWT zelf en ik zie 'm zelfs voor € 43,50 online staan, dan heb je toch een prima boxje voor dat geld).

Ik doelde juist op de totale perfectie in de code Red! Er is in heel Nederland niet 1 consumenten vuurwerk box die zulke perfecte boeketten in een hele box heeft. Daarmee zeg ik niet dat vuurwerk totaal slecht is!!

Leuk om te lezen, ik heb namelijk precies het tegenovergestelde. Ik was van plan hem dit weekend te bestellen maar besloten na de filmpjes dat dit toch niet helemaal mijn ding is en hem niet ga bestellen.

Gelukkig valt er over smaak niet te twisten :)

Gelukkig wel dan he. Nee vind hem nog steeds een mooie samenstelling hebben van effecten. Nu we erachter zijn gekomen dat het om een sample ging in duitsland wacht ik wel eerst de straatfilmpjes af. Maar blijf het een mooie nieuwkomer vinden.

Ik doelde juist op de totale perfectie in de code Red! Er is in heel Nederland niet 1 consumenten vuurwerk box die zulke perfecte boeketten in een hele box heeft. Daarmee zeg ik niet dat vuurwerk totaal slecht is!!

Euh... ik reageerde op de video's en reacties van Stefan en niet die van jou?

Vanavond live gezien in Steenbergen en was met stip de topper van de avond.
Prachtig uitgewerkt en mooi tempo...leuk ook de reactie van publiek bij de laatste cake.

Back
Bovenaan