Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Ik had ook de kartonactie besteld en de dealer had nog 1 karton 2017 :D
Echt bizar grote crackling wolken :D

Bizarre cake is dit! De laatste 3 rijen gingen bij mij tegelijk af dus de halve straat was vol crackling wolken.

Wat een aanfluiting vergeleken met vorige versie. Hij oogt nu heel langzaam doordat de crackling mine is verdwenen. :D Flinke downgrade.

Eigenlijk is dit bijna een essentieel blokje geworden om te hebben elk jaar. Hoort er gewoon bij. Dikke wow factor, vooral voor het publiek die niet weet dat het komt.

2017 versie besteld, helaas 2018 meegekregen. Met een zure smaak in mijn mond weggegaan. Toch echt een topbox met de gekleurde mines! lekkere crackling en een WOW factor.

Wat een BEEEEST! dit was weet de topper , hele intrit van de wijk gevuld , iedereen vroeg wat het was ?

deze komt elk jaar !( had een karton )

Iemand toevallig de 2018 versie en de criss cross crackhead samen gehad? ik heb zelf voor de laatste gekozen omdat de 2018 versie van de cc2.0 geen crackling mine had.

Is de cake daardoor minder? of maakt het niet zoveel uit?

Iemand toevallig de 2018 versie en de criss cross crackhead samen gehad? ik heb zelf voor de laatste gekozen omdat de 2018 versie van de cc2.0 geen crackling mine had.

Is de cake daardoor minder? of maakt het niet zoveel uit?

Ik vind 'm zelf echt (een groot stuk) minder. Vorig jaar met de crackling mines was je niet steeds aan het "wachten" tussen de rijen door. Nu was het echt rij voor rij met die stomme kleuren ertussen. Ik zou 'm zelf niet meer bestellen in deze vorm en kiezen voor een alternatief.

Ik vind 'm zelf echt (een groot stuk) minder. Vorig jaar met de crackling mines was je niet steeds aan het "wachten" tussen de rijen door. Nu was het echt rij voor rij met die stomme kleuren ertussen. Ik zou 'm zelf niet meer bestellen in deze vorm en kiezen voor een alternatief.

thnks voor je reactie! ik had dit jaar al voor alternatief gekozen die ook nog eens stukken goedkoper was.

Bij deze ook een filmpje van mijn kant, gefilmd door mijn pa (2017 versie):

Blijft een gestoord apparaat, de hele lucht gevuld.

Back
Bovenaan