Coconut Bounty

Blijft toch een sterk verhaal dat de sample voldeed aan het RACT.

Als iets te mooi is om waar te zijn.....

Zou misschien nog wel eens kunnen, als ze dezelfde conceptvideo of specificaties aan een andere fabriek geven dan degene die batch ‘24 heeft geproduceerd

Om dit topic nog maar eens aan te zwengelen.

Bij de Röder feuerwerk demo van 3 oktober is de coconut bounty geschoten. Daar zien we dus weer die enorme dikke boeketten, groter dan eerdere producten in de video. Zou dit een nieuwe batch zijn of een een sample? Je ziet een foto van de doos maar helaas geen jaargang.

Te zien op deze video en start op 15:50

Even daarvoor wordt trouwens de blitz bomber getoond, die ziet er ook erg goed uit.

Bij de Röder feuerwerk demo van 3 oktober is de coconut bounty geschoten. Daar zien we dus weer die enorme dikke boeketten, groter dan eerdere producten in de video. Zou dit een nieuwe batch zijn of een een sample? Je ziet een foto van de doos maar helaas geen jaargang.

Even daarvoor wordt trouwens de blitz bomber getoond, die ziet er ook erg goed uit.
Het eerste wat ik dacht "weer zo'n opgevoerde sample"

hopelijk gefinetuned :D als die zo is gelijk 2 meenemen voor een leuke prijs :P (als het geen sample is)

Wat Malte er over had gezegd hoe de chinezen te werk gaan zie ik het niet snel gebeuren.

Mee eens! Maar de Blitz Bomber daarentegen… dat was echt een topbak vond ik. Denk wel top 10 over de jaren heen geteld voor mij.

Ik begin er in ieder geval niet nog eens aan. Gun het Rubro ook gewoon niet meer. Eerst een ontzettend dikke sample schieten, wetende dat hij minder presteert (kan bijna niet anders!), en dan alsnog die sample verkopen… Ik weet hoe het werkt in business, maar er zijn ook transparante ondernemers actief (geweest) hier op het forum. En ook zeker buiten het forum. Rubro flikt ieder jaar hetzelfde geintje met samples. Voor mij is dat afgelopen.

En zeker met het verbod in zicht (al hopen we natuurlijk dat dat er nooit komt), maar Rubro is het gokje gewoon niet meer waard vind ik. En zeker niet met de huidige prijzen tegenwoordig. Er zijn zat goede concurrenten (producten) als alternatief. En anders waar het vertrouwen hoger in ligt.

Bij Rubro is het eigenlijk zo dat je moet wachten op filmpjes na 1 januari, en als dat goed zit... dan een winkel vinden waar ze de betreffende batch nog in voorraad hebben en aanschaffen.

Klaar voor ronde 2 allemaal? Ik ren zo ff naar de super voor popcorn hehe.

Maar zonder grappen, dit is wel een leuke wending. Ik heb de vraag al uitgezet of dit een batch '24 of '25 betrof. Ken die Duitser niet, maar het lijkt me ergens vreemd als hij een sample in z'n best-of video zet. Ongeacht wat Rubro doet met samples en de daarop volgende misleiding, zou het tof zijn als ze dit jaar een betere fabriek te pakken hebben voor de CB. De effecten in die demo video lijken tenminste meer op de originele sample. We gaan het zien!

Back
Bovenaan