Coconut Bounty

Ik snap de negativiteit wel. Het is zeker een goede box met prima burst en mooie effecten. Alleen bied Rubro/Mania deze box aan met een filmpje waarbij het een verbeterde versie van de Argento Leviathan lijkt, ook op de demo's van Rubro en ANO werd deze sample geschoten. Vervolgens krijg je een andere (wel goede) box geleverd. Ik vind dat gewoon slecht.
Vind het ook bijzonder dat er zo makkelijk voorbij word gegaan aan de prijs van 180 piek icm. de misleidende films van Rubro. Ben er zelf in ieder geval helemaal klaar mee. De Color Hypnose was ook weggegooid geld.

Ik vind deze box mooi en snap dat men eerst lekker gemaskt is met verkeerde beelden en live demo. Daarop hebben sommige toch hun beslissing gemaakt namelijk.
Nogmaals een goeie box maar ik vond hem sowieso te duur weggezet (in de freak voor 100-120 was prima maar dat was VOOR demo) met een reguliere prijs van 199.
Dan is ie hyped en overprized naar mijn mening.
Ik vergelijk het met de Sky Symphony (even afgezien van dat dit een compleet sndere is natuurlijk) die op de demo Huisman echt indruk maakte en ook in de straat exact dat deed wat ik ervan verwachtte. Volle mep betaald, volle mep gekregen. Dat is het verschil.

Vind het ook bijzonder dat er zo makkelijk voorbij word gegaan aan de prijs van 180 piek icm. de misleidende films van Rubro. Ben er zelf in ieder geval helemaal klaar mee. De Color Hypnose was ook weggegooid geld.
Ja helemaal mee eens, Ik heb zelf de conclusie getrokken geen Rubro meer te kopen. Als de video's zo mooi worden gemaakt en het werkelijke product is een schim van de demo. haak ik voorgoed af.

Deze box presteerde ondanks alles toch gewoon erg goed in de straat. Het was niet de box die we gehoopt hadden te krijgen (en misschien ook wel verwacht n.a.v. het ''China filmpje'' en de demofilms), maar de versie die in de straat komt was gewoon goed. Dikke beuker. Per 4 geschoten was helemaal een feest.

Ik vond dit ook een mooie compound. Ene cake kwam beter uit de verf dan de ander. Voor een mooie freakprijs zou ik m zeker weer meenemen, meer dan €100 vind ik ‘m echt niet waard.

ben het volledig met je eens man ,als we met zijn allen de traditie in stand willen houden dan zouden de importeurs ook eens moeten stoppen met 1 de belachelijke prijzen , 2 de misleidende filmpjes mbt de uitwerking .uiteindelijk breken ze zo hun eigen markt en broodwinning af , we weten allemaal dat je met freakacties en bunker opruimingen soms slecht de helft betaald en dan zit er nog steeds genoeg marge voor de handel op !! er zijn gelukkig ook nog genoeg merken/labels/importeurs die wel leveren wat je verwacht maar daar moet je uiteindelijk toch ook wel weer richting duitsland rijden of hier in nederland een tig aantal winkels afrijden ,ik weet zelf iig wel weer welke merken ik lekker laat liggen voor komend oud en nieuw ,en voor die prijs was je toch beter af met iets van riakeo want dat sprong er echt wel uit hoor pfhh

Laatst bewerkt door een moderator:

Je hoeft hem niet te kopen he voor 180. Ze gingen ook voor 99-120 weg. Dat er op demo's af en toe samples geschoten was al lang en breed duidelijk, dus uiteindelijk kies je er zelf voor.

Je hoeft hem niet te kopen he voor 180. Ze gingen ook voor 99-120 weg. Dat er op demo's af en toe samples geschoten was al lang en breed duidelijk, dus uiteindelijk kies je er zelf voor.
Ik heb hem destijds ook niet gekocht tijdens freakprijzen, nieuw en dus niet zeker hoe hij in het echie zou zijn. Toen kwamen de demo’s en iedereen was er terecht(/onterecht?) lyrisch. Er zijn er genoeg die daarop alsnog overstag zijn gegaan en gekocht hebben, freakprijzen waren toen al redelijk over. Toen kwam er uit naar voren dat de demo niet overeen kwam met wat je kocht. Ik snap dan dat je hier een naar gevoel van kan overhouden. Het is toch geld. Ik heb deze zelf niet gehad, er was teveel gedoe omheen.

Prima box verder, besmet door gedoe dus

Prima box zo te zien, maar prima vind ik geen 160 euro waard (met wat gratis vuurwerk). Blij dat ik de mijne kon omruilen voor een Break Out. Die vind ik dat geld dan toch meer waard.

Als je er 100 euro voor hebt betaald geen miskoop.

Hij lijkt in de straat films iig minder rommelig dan op de huisman demo.

Lekkere dooddoener weer.
De gemiddelde liefhebber betaald er ca. 135 euro voor, dat is gewoon een hoop geld.
Voor die 135 euro heb je ook de echte Leviathan dus dan word de keuze wel erg makkelijk.
Rubro staat voor mij al jaren gelijk aan wisselende kwaliteit maar had me toch weer laten vangen door de hype train... Dat is nu klaar, gelukkig genoeg alternatieven.

Ik heb niet voor niets in het "Vraag het Rubro" topic de vraag gesteld waar het in Godsnaam door komt dat men zo'n ongelofelijke hoge prijzen durft te vragen, terwijl ze dan ook nog eens 80% minder kooien hebben gebruikt en er niets is waaraan je kon duiden waarom het geëxplodeerd is. Je zou eerder verwachten dat de prijzen t.o.v. vorig jaar lager zou zijn geweest. Ik schrok er iig heel erg van, maar heb mij hier niet over uitgesproken in diverse product topics. Enne... kwaliteit kruit.. daar kon het ook niet aan liggen, gezien de belabberde effecten van diverse producten. :P

Lekkere dooddoener weer.
De gemiddelde liefhebber betaald er ca. 135 euro voor, dat is gewoon een hoop geld.
Voor die 135 euro heb je ook de echte Leviathan dus dan word de keuze wel erg makkelijk.
Rubro staat voor mij al jaren gelijk aan wisselende kwaliteit maar had me toch weer laten vangen door de hype train... Dat is nu klaar, gelukkig genoeg alternatieven.

Niks niet "lekkere dooddoener" weer.

Je ziet een demo.
Op de demo presteert die veel te goed.
Stiekem weet je dat er samples geschoten worden op demo's, er wordt zelf nog vermeld op de dag van de demo zelf dat Ano al vaker samples heeft geschoten.
VuurwerkExpress bevestigd met een foto dat het een sample is, want er staat een sticker op.
Je schaft de box toch aan voor de adviesprijs.
Vervolgens verlies je deze gok want hij is minder dan verwacht (demo huisman).
Je gaat janken op het forum.

Tja, wellicht in de toekomst minder naïef zijn? Je zou ook gewoon je principes kunnen naleven en geen 180 voor een 2kg blok neer kunnen leggen. De mensen die de gok al eerder gewaagd hadden hebben een heerlijk blokje gekregen voor 99,50, want slecht was hij zeker niet.

Ik heb niet voor niets in het "Vraag het Rubro" topic de vraag gesteld waar het in Godsnaam door komt dat men zo'n ongelofelijke hoge prijzen durft te vragen, terwijl ze dan ook nog eens 80% minder kooien hebben gebruikt en er niets is waaraan je kon duiden waarom het geëxplodeerd is. Je zou eerder verwachten dat de prijzen t.o.v. vorig jaar lager zou zijn geweest. Ik schrok er iig heel erg van, maar heb mij hier niet over uitgesproken in diverse product topics. Enne... kwaliteit kruit.. daar kon het ook niet aan liggen, gezien de belabberde effecten van diverse producten. :P

En voor jou Grizmo, het zijn adviesprijzen. De laagste in de freak was 99,50 en geen 180 euro. Stop met het rekenen met adviesprijzen die betalen wij als freaks er toch niet voor.

Je ziet een demo.
Stiekem weet je dat er samples geschoten worden op demo's, er wordt zelf nog vermeld op de dag van de demo zelf dat Ano al vaker samples heeft geschoten.
VuurwerkExpress bevestigd met een foto dat het een sample is, want er staat een sticker op.

Tja, wellicht in de toekomst minder naïef zijn? Je zou ook gewoon je principes kunnen naleven en geen 180 voor een 2kg blok neer kunnen leggen. De mensen die de gok al eerder gewaagd hadden hebben een heerlijk blokje gekregen voor 99,50, want slecht was hij zeker niet.

En voor jou Grizmo, het zijn adviesprijzen. De laagste in de freak was 99,50 en geen 180 euro. Stop met het rekenen met adviesprijzen die betalen wij als freaks er toch niet voor.
Ugh, tijd om ook maar even op jou te reageren dan. Iedere vuurwerkliefhebber begrijpt dat het een sample is. Volgens mij is het daar de meesten niet om te doen, wel om het feit dat er andere effecten in zitten. Daarnaast, als we oogluikend dat stomme sample gebruik blijven toestaan zal er niks veranderen. Maar goed, dat is nog het minste van het probleem. Goede kwaliteit, geen goede kwaliteit, opgevoerde sample of niet, de bak heeft niet de effecten die het hele jaar getoond zijn. Punt.

Het minimale bedrag was 100, dat is evengoed misleidend als wijzen op de adviesprijs. Deze stond het gehele jaar gewoon voor 130-140 Euro bij de meeste freakwinkels. Die eenmalige 100 Euro was een blackfriday deal bij één winkel en dat was nog een omlabeling ook. Het gaat ook helemaal niet om de adviesprijs an sich, maar om de percentuele stijging in adviesprijs over de jaren. Dat vertaalt zich over het algemeen net zo goed in de prijs waarvoor wij freaks een product kopen. Dus wel een lekkere dooddoener weer.

Je ziet een demo.

Kan me in alles wat je hierboven aangeeft/zegt vinden, maar het stukje transparantie en eerlijkheid tegenover de winkelier en consument betreft de kooien of samples hoeft niet lastig te zijn en is mijn ogen gewoon een must, anders hou je jezelf als ondernemer en al je klanten voor de gek..

De mensen die 99,50 of iets rond de 110/120 hebbben een prima blokje in huis gehaald.

Ugh, tijd om ook maar even op jou te reageren dan. Iedere vuurwerkliefhebber begrijpt dat het een sample is. Volgens mij is het daar de meesten niet om te doen, wel om het feit dat er andere effecten in zitten. Daarnaast, als we oogluikend dat stomme sample gebruik blijven toestaan zal er niks veranderen. Maar goed, dat is nog het minste van het probleem. Goede kwaliteit, geen goede kwaliteit, opgevoerde sample of niet, de bak heeft niet de effecten die het hele jaar getoond zijn. Punt.

Het minimale bedrag was 100, dat is evengoed misleidend als wijzen op de adviesprijs. Deze stond het gehele jaar gewoon voor 130-140 Euro bij de meeste freakwinkels. Die eenmalige 100 Euro was een blackfriday deal bij één winkel en dat was nog een omlabeling ook. Het gaat ook helemaal niet om de advieslrijs an sich, maar om de percentuele stijging in adviesprijs over de jaren. Dat vertaald zich over het algemeen net zo goed in de prijs waarvoor wij freaks een product kopen Dus wel lekkere dooddoener weer.

En daar gaat je de fout in, "maar om de percentuele stijging in adviesprijs over de jaren"

Komt die: aan wat is de adviesprijs van de immortal gold?
We pakken het topic er even bij (gemaakt in 2012 notabene).
Adviesprijs 179,00

Super flowers: 179,50
Coconut bounty: 179,50
Immortal gold: 179,00
Sky symphony: 179,50

Dus hoeveel is er in 13 jaar bijgekomen op de adviesprijs op een 2kg 100 shots 30mm blok?
Precies 0,50 euro.

Hoeveel van jullie hebben die adviesprijs betaald?
Als je goed inkoopt, ook 0 mensen, doe je dat wel heb je er toch zelf voor gekozen?

Wij mogen echt met ons hele hart blij zijn dat de freakzaken ze voor minder verkopen, want verrassing, ze verkopen toch wel. Ook voor de adviesprijs van 179 euro. De meeste winkels hebben recordbedragen gedraaid en de bunkers zijn vrijwel leeg. Onthou wel dat wij maar een heel kleine percentage zijn van het totaal want zo'n winkel aan omzet draait.

Kan me in alles wat je hierboven aangeeft/zegt vinden, maar het stukje transparantie en eerlijkheid tegenover de winkelier en consument betreft de kooien of samples hoeft niet lastig te zijn en is mijn ogen gewoon een must, anders hou je jezelf als ondernemer en al je klanten voor de gek..

De mensen die 99,50 of iets rond de 110/120 hebbben een prima blokje in huis gehaald.

Hier kan ik mij helemaal in vinden, vanuit Rubro mag je wel verwachten dat ze aangeven of er sampels gebruikt worden, of ze wel of niet met kooi komen en dat de effecten wel overeenkomen met de productievideo. Alle zaken waarin dat ontbreekt vind ik natuurlijk niet netjes vanuit Rubro.

Waarom kan een Riakeo het wel? Ja je betaald er voor, maar ze maken elke product/china krekel film/ test film / demo product waar… Hoogwaardige kwaliteit, getoonde effecten etc. Alles komt overeen…

Dan heb je als Rubro zijnde toch iets te verbergen? Als je andere filmpjes toont/producten schiet etc. Want eerlijk is eerlijk, als zij net als Riakeo het daadwerkelijke eindproduct vanaf het begin hadden laten zien was er rondom deze box nooit de hype geweest die er geweest is.

Overigens, dat wij als liefhebber meer zouden kunnen weten geldt niet voor de gewone consument en die ziet ook gewoon demo filmpjes online voorbijkomen en kopen op basis hiervan dan toch iets anders dan ze dachten. Daar zit hem het stukje onvrede bij sommigen, in het gebrek aan transparantie zoals 41RP41NT3R terecht zegt. Want of je nou freak bent of niet, in de eerste plaats zijn wij wel allemaal gewoon consument, net als pappa Henk op nummer 17
Het is een beetje vreemd om te stellen dat wij niet naief moeten zijn en dus maar door speurwerk moeten zien te achterhalen of we wellicht, bedoeld of onbedoeld, een worst worden voorgehouden.
Dat het gebeurd is helder, weten dat het gebeurd maakt het niet ineens dan maar ok he.
Het had beter geweest als deze uberhaupt niet (als sample) op een demo was geschoten en het productfilmpje gerectificeerd maar ja, geld he!!!

Back
Bovenaan