Coconut Bounty

Ik had de strobe willow maar hij was top!! Jammer van wat kleine pauzes tussen de cakes maar wel echt een prachtige bak. Hij was wel wat anders dan de geplande coco bounty trouwens. Vooral de laatste cake. Iemand anders die dit ook opgevallen is? Er zaten wat blinker/strobe salvo's tussen.

Hij was oké. Schoot hem voor de super flowers en sky symphony en was echt de minste van de drie. Verder mooi maar niet wauw

Ja prima weer, wel zoals alle 100sh van Rubro/Mania eentje qua effecten van de grote hoop. Allemaal grote effecten en harde burst, maar opvallende effecten niet. Gewoon dikke beukers voor, in laagseizoen, prima prijzen. Je kunt gewoon kiezen welke voordelig beschikbaar is, altijd allemaal goed. Onderscheidend zijn ze niet.

Bij mij stopte hij na de eerste cake. Even gewacht en toen bij de reserve lont aangestoken. Wel vreemd dat ik daarvoor de doos helemaal uit elkaar moest halen. Door deze hapering niet echt kunnen genieten van deze box 😢

Prima box en geen groene blinkers. Niet de sample, maar alsnog een prima box voor de 125 wat ik ervoor betaald heb.

Was erg sceptisch na alle ophef hier op het forum. Toch maar besloten hem gewoon de lucht in te janken en wat heb ik genoten! Prachtige box en knalde meer dan prima👍 Volgend jaar komt deze er gewoon weer bij.

Bij mij stopte hij na de eerste cake. Even gewacht en toen bij de reserve lont aangestoken. Wel vreemd dat ik daarvoor de doos helemaal uit elkaar moest halen. Door deze hapering niet echt kunnen genieten van deze box 😢
Ik had precies hetzelfde, hele zijkant los getrokken . Verder was die top

Bij mij was de laatste cake niet afgegaan. Ook hier de reservelont erbij gezocht, maar ben niet de enige zoals ik het lees...

Ik had blijkbaar een mix van de Coconut Bounty en de Strobe Willox Box, maar ik mag niet klagen! De knallen waren hard en de effecten waren prachtig, ondanks de harde wind.

Hierbij mijn filmpje:

Fraaie boel als ik dat zo lees, hier stopte die na 2 cakes en vloog de zijkant van de doos in de fik. Kon er dus niet heen om reservelont aan te steken.... Na enkele minuten ging ik dichterbij en hoorde ik idd t komt weer aan vliegen en ging die uit zichzelf verder :o

N.a.v. alle berichtgeving had ik geen bijster hoge verwachtingen van deze aankoop, maar ik ben meer dan tevreden, presteerde m.i. gewoon prima. Als dit een voorproef is wat ons te wachten staat aan kooiloze compounds dan zul je mij niet horen klagen.

Bij mij stopte hij na de tweede cake helaas. Het lont dat naar de derde cake moest, zat niet aan cake 2 verbonden. Vanaf daar gewoon verder kunnen schieten. Verder echt een mooie bak wel.

Back
Bovenaan