andersom zou ik ervoor tekenenRs6 bestellen en fiat krijgen dan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
andersom zou ik ervoor tekenenRs6 bestellen en fiat krijgen dan![]()
Als ik bij de McDonald's een big mac zou bestellen van een paar euro, maar 1 hamburger ontbeekt zou ik het al heel vreemd vinden. Laat staan met producten van +- €150 die binnen een minuut verschoten zijn.Hoe kan het dat importeurs keer op keer mee weg kunnen komen door ons een compleet ander product te leveren dan dat ze aanbieden? in het normale leven accepteren wij dit toch ook niet? als ik vruchtenhagel koop wil ik vruchtenhagel en geen chocolade hagel?
Of gratis groene blinkers erbijKut bedenk me dat ik die color hypnose ook nog van rubro heb besteld. Nou die kunnen we ook wel uittekenen. Er zit geen kleur in waarschijnlijk![]()
Merk je niet bij die bak. Je bent namelijk onder hypnoseKut bedenk me dat ik die color hypnose ook nog van rubro heb besteld. Nou die kunnen we ook wel uittekenen. Er zit geen kleur in waarschijnlijk![]()
Voorgelogen is nogal een krachtige uitspraak. Wat ik wel zie is heel veel speculaties en miscommunicatie. Aannames die als feiten gepresenteerd worden en een eigen leven gaan leiden. Van de ene kant is de charme van een forum dat je kunt speculeren over hoe goed een product wel niet is (of juist niet) maar als je op basis van die speculaties besluit om iets te kopen kan dat wel eens tegenvallen.Over het algemeen is het geen slechte compound, maar de gehele geschiedenis achter deze bak, voel ik me keihard genaaid. De consument wordt op meerdere vlakken voorgelogen. En dat begin ik wel echt spuugzat te worden. Als jij een volvo koopt bij de dealer en een Fiat geleverd krijgt, zou je daar dan mee akkoord gaan? Ik vind het gewoon echt belachelijk.
kan ik je de hand schudden.... coconut 2x en de color hypnose ook in de collectie..... word toch maar weer het budget ophogen en wat acceptabele boxen opzoekenKut bedenk me dat ik die color hypnose ook nog van rubro heb besteld. Nou die kunnen we ook wel uittekenen. Er zit geen kleur in waarschijnlijk![]()
Pff hier wordt je hier zelf ook niet moe van? Het is een voorbeeld om duidelijk te maken dat je niet geleverd krijgt zoals het gepresenteerd is. Nieuwe auto's bestel je toch ook vaak op voorhand? Als het design dan ineens heel anders is... nou goed mijn punt is wel duidelijk. De prijs van 175 eu was gerechtvaardigd omdat er veel blauw in zit, dat is duur. Als er dan vervolgens groen in wordt geflikkerd dan wordt je toch voorgelogen? Snap niet dat het nu nog wordt verdedigd. Als je de plank mis slaat dan kun je reacties verwachten.Voorgelogen is nogal een krachtige uitspraak. Wat ik wel zie is heel veel speculaties en miscommunicatie. Aannames die als feiten gepresenteerd worden en een eigen leven gaan leiden. Van de ene kant is de charme van een forum dat je kunt speculeren over hoe goed een product wel niet is (of juist niet) maar als je op basis van die speculaties besluit om iets te kopen kan dat wel eens tegenvallen.
Om jouw vraag te beantwoorden: nee, ik heb nog nooit een Volvo besteld en een Fiat geleverd gekregen. Bij de lokale Volvo dealer staan ook enkel Volvo's dus het risico dat dat zou kunnen gebeuren acht ik nihil. Ik heb overigens ook nog nooit een auto besteld op basis van beelden en/of het zien van een prototype op een autobeurs. Het is ook nogal een contrast, een aankoop in de prijsklasse 100-180 Euro of een auto in de prijsklasse 35000 en hoger.
De analogie mbt auto is meer dat je een blauwe Volvo v40 200pk besteld na een proefrit om vervolgens een groene 100pk voor de deur te hebben staan alsof dat dan klopt.Voorgelogen is nogal een krachtige uitspraak. Wat ik wel zie is heel veel speculaties en miscommunicatie. Aannames die als feiten gepresenteerd worden en een eigen leven gaan leiden. Van de ene kant is de charme van een forum dat je kunt speculeren over hoe goed een product wel niet is (of juist niet) maar als je op basis van die speculaties besluit om iets te kopen kan dat wel eens tegenvallen.
Om jouw vraag te beantwoorden: nee, ik heb nog nooit een Volvo besteld en een Fiat geleverd gekregen. Bij de lokale Volvo dealer staan ook enkel Volvo's dus het risico dat dat zou kunnen gebeuren acht ik nihil. Ik heb overigens ook nog nooit een auto besteld op basis van beelden en/of het zien van een prototype op een autobeurs. Het is ook nogal een contrast, een aankoop in de prijsklasse 100-180 Euro of een auto in de prijsklasse 35000 en hoger.
Maaarrrr, dit gaat om vuurwerk en daar is garantie sowieso nul.
Als ie maar half afgaat krijg je ook niks terug!
Pffff, als hij er halverwege mee stopt en je hem alsnog aan de gang helpt dan, je begrijpt mijn punt welDat is niet waar. Daar kan je mee terug naar de winkel en krijg je je geld terug.
Je zou haast met een tuinslang er naast gaan staan om hem te proberen uit te spuiten voor een refund.Dat is niet waar. Daar kan je mee terug naar de winkel en krijg je je geld terug.
Idem hier.. dikke knakenKut bedenk me dat ik die color hypnose ook nog van rubro heb besteld. Nou die kunnen we ook wel uittekenen. Er zit geen kleur in waarschijnlijk![]()
Waar ik meer een beetje moe van wordt is het dramatiseren en zaken volledig uit hun perspectief trekken. Maar goed ik denk dat we ons daar beide een beetje schuldig aan hebben gemaaktPff hier wordt je hier zelf ook niet moe van? Het is een voorbeeld om duidelijk te maken dat je niet geleverd krijgt zoals het gepresenteerd is. Nieuwe auto's bestel je toch ook vaak op voorhand? Als het design dan ineens heel anders is... nou goed mijn punt is wel duidelijk. De prijs van 175 eu was gerechtvaardigd omdat er veel blauw in zit, dat is duur. Als er dan vervolgens groen in wordt geflikkerd dan wordt je toch voorgelogen? Snap niet dat het nu nog wordt verdedigd. Als je de plank mis slaat dan kun je reacties verwachten.
Waar ik meer een beetje moe van wordt is het dramatiseren en zaken volledig uit hun perspectief trekken. Maar goed ik denk dat we ons daar beide een beetje schuldig aan hebben gemaakt
Als je hier zelf 175 Euro voor hebt betaald snap ik echt de teleurstelling. Ik zou dat er nooit aan uit geven na het zien van de productie versie en ik denk dat het vooral dat is wat jou, en een hoop anderen, dwars zit. Van de andere kant is dit ook niet nieuw en een risico van het bestellen van iets nieuws waarbij sommige importeurs ook nog een reputatie hebben op dat gebied.
Ik heb vorig jaar ook zo'n dure, of eigenlijk nog duurdere, fout gemaakt door een box te bestellen die er op het Chinese filmpje moddervet uitzag, niet op een demo geschoten en uiteindelijk een flinke teleurstelling in de straat. Als die box 100 Euro was geweest en/of het filmpje realistisch was geweest (en de box fatsoenlijk door had gelopen) dan was die teleurstelling niet zo groot geweest.
Sorry Knetter, ik ben het over het algemeen eens met je berichten. Het is dat ik deze box niet heb besteld. Ja, we weten hoe inmiddels wel hoe de vuurwerkwereld werkt, maar dat is natuurijk geen steekhoudend argument voor wat hier speelt. De bak is gewoon anders dan in eerste instantie werd getoond. In elke andere vorm in de consumenten wereld zou dit gewoonweg niet worden geaccepteerd. Ik maak me persoonlijk een beetje kwaad om de uitspraak "het zal vast een goede bak zijn in de straat". Nou, geweldig dat 'ie allicht leuk presteert maar dat is niet waarom je hem koopt. Ik kan me overigens van vorig jaar herinneren dat we moesten wachten op de officiële video's, want een eerste video zou nog wel eens kunnen afwijken van het daadwerkelijke product (lees de Event Ice Tiger en de BOB). Kom je dan even bedrogen uit. Leuk dat eenieder wat wil nuanceren (waarbij enkele belangen een rol spelen, zoals importeursbezoeken en connecties met importeurs), maar dit komt gewoonweg niet overeen met de productievideo. Waar ik normaliter niet van de harde bewoording ben: dit is ronduit schandalig en een vorm van misleiding waar je U tegen zegt.Waar ik meer een beetje moe van wordt is het dramatiseren en zaken volledig uit hun perspectief trekken. Maar goed ik denk dat we ons daar beide een beetje schuldig aan hebben gemaakt
Als je hier zelf 175 Euro voor hebt betaald snap ik echt de teleurstelling. Ik zou dat er nooit aan uit geven na het zien van de productie versie en ik denk dat het vooral dat is wat jou, en een hoop anderen, dwars zit. Van de andere kant is dit ook niet nieuw en een risico van het bestellen van iets nieuws waarbij sommige importeurs ook nog een reputatie hebben op dat gebied.
Ik heb vorig jaar ook zo'n dure, of eigenlijk nog duurdere, fout gemaakt door een box te bestellen die er op het Chinese filmpje moddervet uitzag, niet op een demo geschoten en uiteindelijk een flinke teleurstelling in de straat. Als die box 100 Euro was geweest en/of het filmpje realistisch was geweest (en de box fatsoenlijk door had gelopen) dan was die teleurstelling niet zo groot geweest.