Coconut Bounty

Tja.. Als je de Ano versie live hebt gezien kan het alleen maar tegenvallen. Vreemd dat er ineens groen tussen zit.

Toch wat minder hoog op de lijst op basis van wat ik nu gezien heb. Ben benieuwd naar de straatfilms, zal prima knallen in de straat hoor

Ik vind het op filmpje een prima beuker. Valt me alles mee, maar zou hem niet kopen voor de volle prijs.

Jammer dat deze qua uitwerking ineens zo anders is dan de eerdere sample. Waarom wordt er dan uberhaupt nog demo's of chinees filmpjes gemaakt?
Ben nu wel benieuwd of er nog andere batches zijn zonder groen. Welke verkoper steekt er nog ff 1 af ;)

Dat de uitwerking niet zo extreem groot kon zijn als de sample was iedereen toch wel duidelijk?

Vond het echt meer dan een prima bak, goede burst en prima effect en zou hem dan ook zeker weer bestellen.

Tis inderdaad geen Coconut bounty die we in september hebben gezien, die was zeker nog mooier. Erg zonde, had me daar enorm op verheugd om die in de straat te zien. Maar kan ook zeker uitkijken naar deze box.

Ik schrok erg na het lezen van de eerste reacties van vanavond. Gelukkig na het zien van de filmpjes weer gerustgesteld. Het is inderdaad heel wat anders dan verwacht, maar het blijft een dikke bak. We gaan het beleven, maar in de straat lijkt mij dit gewoon een hele dikke bak.

Eerlijk is eerlijk, het is een prima bak maar minder dan de eerdere filmpjes die we hebben gezien. Kortom hij zakt bij de meeste mensen op het lijstje na deze beelden wat vrij terecht is. Nogmaals, prima bak zo te zien maar minder goed dan we dachten. Althans dat is mijn mening ;-)

Ik vind hem met groen misschien nog wel mooier dan eerst, als je het sample verhaal even vergeet. Gewoon prima doosje, natuurlijk niet meer het product van het jaar. Maar alsnog goede spreiding en burst. Komt er volgend jaar misschien wel bij als alles kooiloos is geworden :handsup:

We zijn weer even terug van de demo en het Coconut verhaal heeft even kunnen dalen. Wat zullen we hier op zeggen...

De box an sich is prima, gewoon 'goede 100 sh 30mm box, prima burst ondanks geen kooi en de effecten zijn dik in orde. Máár het is niet de Coconut Bounty zoals die destijds is gepresenteerd op film en tijdens de demo van ANO. En dat is wel jammer natuurlijk, want daar hebben de meesten hem voor gekocht.

Echter: zoals Calimero ook al terecht nuanceerde, staat dit in je straat, heb je hier zeker een goede box aan. Gewoon een dikke compound, maar gezien hetgeen we hebben voorgeschoteld gekregen, voor mij een tegenvaller qua verwachtingspatroon. Desalniettemin gaat hier de fik gewoon in, met waarschijnlijk een big smile achteraf.

Tja.. Als je de Ano versie live hebt gezien kan het alleen maar tegenvallen. Vreemd dat er ineens groen tussen zit.

Toch wat minder hoog op de lijst op basis van wat ik nu gezien heb. Ben benieuwd naar de straatfilms, zal prima knallen in de straat hoor

Jeetje… is toch wel een flink verschil met de eerdere video van de Sample! Niet echt speciaal deze box. Kies zelf liever voor een wat rapper tempo

Back
Bovenaan