postvoordennis
VWC lid
Was te verwachten... Iedere palmboom heeft wel een paar groene bladeren 🏝"Wat zijn de hoofdkleuren van de Coconut Bounty"
Dacht dat het antwoord vanuit Vuurwerkmania 'goud en blauw' was. Het lijkt nu meer goud en groen..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was te verwachten... Iedere palmboom heeft wel een paar groene bladeren 🏝"Wat zijn de hoofdkleuren van de Coconut Bounty"
Dacht dat het antwoord vanuit Vuurwerkmania 'goud en blauw' was. Het lijkt nu meer goud en groen..![]()
Ja toch! lekker genieten van deze mooie tijden. Daar leven we toch met ze allen naar toe ieder jaar.Het besef dat we volgende week al lekker mogen ophalen![]()
Jaja, en dan zitten dr straks ook nog ploffers bij zodat je de bombettes op je kop krijgt met het idee dat het kokosnoten zijnWas te verwachten... Iedere palmboom heeft wel een paar groene bladeren 🏝
Nou mensen de sky synphony blaasde deze compleet weg!
Huisman schiet alleen productie uit hun eigen bunkers, dus geen sample!Waarschijnlijk was dat een sample.
Waarom? Deze is gewoon binnen?Waarschijnlijk was dat een sample.

Het blijft wel dat het wel echt irritant is dat iets niet is zoals je verwacht.Ik schrok erg na het lezen van de eerste reacties van vanavond. Gelukkig na het zien van de filmpjes weer gerustgesteld. Het is inderdaad heel wat anders dan verwacht, maar het blijft een dikke bak. We gaan het beleven, maar in de straat lijkt mij dit gewoon een hele dikke bak.
Jeetje… is toch wel een flink verschil met de eerdere video van de Sample! Niet echt speciaal deze box. Kies zelf liever voor een wat rapper tempoTja.. Als je de Ano versie live hebt gezien kan het alleen maar tegenvallen. Vreemd dat er ineens groen tussen zit.
Toch wat minder hoog op de lijst op basis van wat ik nu gezien heb. Ben benieuwd naar de straatfilms, zal prima knallen in de straat hoor