Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik met terugwerkende kracht de prijsvraag toch goed... Waar kan ik mijn prijs claimen...Kooiloos!, groen en rood inplaats van blauw...
Voor 180 kun je beter een Breakout nemenIk heb deze zojuist geannuleerd.
Hij is zeker niet slecht en voor de freakprijzen heb je een prima box. Maar ik vind het niet de 180 euro waard die ik er voor betaald heb.
IdemHoud mijn hart vast voor de Color hypnose, Rave from hell en noem maar op....
Vind het stiekem nog steeds een dikke box.
Heel anders dan de sample dat dan weer wel,maar denk dat dit in de straat bij windkracht 3 toch best goed over komt.
Valt me wel op dat niemand hier over de burst klaagt overigens...bewijst dit dat kooiloos ook gewoon een prima burst kan hebben?
Of een beetje teveel malibu gedronken.Heeft er iemand bij rubro een coconut op zijn hoofd gekregen ofzo? Totaal geen gelijkwaardig product als op de demo.
Het besef dat we volgende week al lekker mogen ophalenMensen houd ff lekker die rust in al die topics.. Je hebt wat besteld en haal je bestelling lekker op volgende week. Is t goed bestel m volgend jaar weer. Is niet niet goed laat m lekker staan. Dat gezeur helpt jullie helemaal nergens verder mee en verpest de voorpret toch gewoon..