Coconut Bounty

Zo, weer terug van de demo. Even door het negatieve geblaat geworsteld, wat wel te verwachten was. Mijn ervaring is dat het gewoon een mooie box is. Niet voor 180, ook niet voor 150 maar voor 100/125 is het gewoon goed. De box was overwegend gewoon blauw met goud maar er zaten inderdaad hier en daar wat groene sterren tussen.

Ik lees hierboven dat mensen Rubro met de grond gelijk maken en hun zorgen uiten maar dat is écht niet nodig. De betere bakken uit de demo waren van Rubro. Blitz Bomber en Sky Symphony waren de toppers. Dus even los van de hele sample discussie, gewoon een hele fraaie box als je die voor een freakprijs kan krijgen. Niet voor de volle mep. Daarvoor zijn er betere alternatieven.

Prima box, maar voor die 150 die ik er voor neer had gelegd had ik liever wat anders gehad, maar wist ook wel dat het een risico was. Als ik had geweten dat die kooi loos was had ik hem niet besteld. Ze snijden zichzelf wel ik de vingers zo

Ik vind dat er wel heel makkelijk aan voorbij wordt gegaan dat naast het ontbreken van veel blauw de glittering willows ook van een heel ander kaliber/type zijn. Voor mij is dit niet wat ik verwachte, voor mij gaat het juist om dit gave effect zoals bij de leviathan. Echt het “coconut palm” effect…

Laatst bewerkt:
Helaas net 30 min te laat bij de freak toen ie een meijer was. Voor de mensen die hem wel mee pakte voor die prijs is ie prima toch!
€180,- niet waard idd.
Kan je beter een funke/riakeo/iskra/luypaers enz voor halen. Die presteren een stuk beter als je toch €180,- wil uitgeven aan een 100 schots.
Was leuk om dit topic te volgen :yes:
Misschien pak ik hem volgend jaar ergens in de freak mee.
Toch kooiloos dus geen stress dat ie niet verkrijgbaar is.

Vind het stiekem nog steeds een dikke box.
Heel anders dan de sample dat dan weer wel,maar denk dat dit in de straat bij windkracht 3 toch best goed over komt.

Valt me wel op dat niemand hier over de burst klaagt overigens...bewijst dit dat kooiloos ook gewoon een prima burst kan hebben?

Dat de burst wat minder is, valt alleen op als je ervoor of erna een echte beuker schiet. Als je nu een kooiloze burst schiet, dan is dat alsnog gewoon erg goed.
Ik heb wel het idee dat sommige effecten toch net even die extra burst nodig hebben om écht goed uit de verf te komen maar bijv. bij blinkers is de burst vaak erg goed hoor. Geen zorgen dus over kooiloos. Wennen we snel genoeg weer aan :)

Viel hard tegen vanavond.

- Ineens zat er groen in cake 1
- Ineens zat er een extra goud effect in cake 3 wat 'm geen goed deed.
- Veel minder blauw
- Tempo veel minder constant
- Burst wisselend en lang niet zo goed als bij Ano

Ik vond het maar een rommelig blok. Van het hele thema (veel blauw met iedere cake een wisselend goed uitgewerkt goud effect) bleef niets over. Ik ga kijken of ik deze kan ruilen bij de winkel waar ik deze besteld heb.

Mensen houd ff lekker die rust in al die topics.. Je hebt wat besteld en haal je bestelling lekker op volgende week. Is t goed bestel m volgend jaar weer. Is niet niet goed laat m lekker staan. Dat gezeur helpt jullie helemaal nergens verder mee en verpest de voorpret toch gewoon..
Het besef dat we volgende week al lekker mogen ophalen :yes:

Back
Bovenaan